![]() |
Wat wil je later worden?
Wat is jouw droom. Realistisch of niet-realistisch?
En hoe wil je deze droom waarmaken? TS begint: Ik wil dokter worden. Cardioloog of neuroloog. Ik studeer geneeskunde, werk als bijbaantje in het erasmusMC op de Neuro-afdeling en studeer ook een master of science, zodat ik onderzoek kan ga doen (en dikke vrienden ;)) met de professor van Neuro :cool: |
Actrice. :o
Nee, ik wil kinderpsychologe worden en daarom studeer ik psychologie. |
Filmregisseuse (y)
Ehmm, ik ben dit jaar aan het reizen om wat ervaringen op te doen. |
Weet ik nog niet. :cool:
|
Citaat:
|
Brandweerbeer.
|
:d :(
|
psychologe.
|
Arts
:( |
Citaat:
|
Onderzoekster in Cognitive Science bij een universiteit/ werkzaam als ontwikkelaar bij een IT-bedrijf.
Daarvoor studeer ik psychologie en volg ik binnenkort waarschijnlijk enkele vakken van Kunstmatige Intelligentie erbij. |
J.J. Voskuil en daarom studeer ik taalwetenschap.
|
Citaat:
|
ik wil ook dokter worden :).Maar ik weet nog niet precies wat voor dokter. Ik denk huisarts of kinderarts of psychiater. Het zal wel huisarts worden want ik doe niet allemaal extra dingen :o maar ik studeer wel geneeskunde, dat is al een begin :P. Ik vind neurologie en genetica ook erg interessant, maar meer vanwege de opvallende ziektebeelden dan vanwege het werk dat erbij hoort.
|
ik wou altijd soldaat worden
en dat ben ik ook geworden !!! i lived my dreams ! :D:D:D |
Ook al dokter, altijd cardioloog willen worden, maar dat weet ik nu niet meer zo zeker. :)
|
Psychiater maar ik heb geen biologie.
|
ik wil juf worden. Lijkt me heerlijk om die kleuters wat bij te leren
|
Waarschijnlijk wordt het na mijn opleiding registeraccountant.
In mijn dromen zou het DJ zijn. Goh, wereld van verschil... :o:D |
Arts :( (neuroloog of huisarts of iets anders).
Maar als dat er echt zeker niet in zit, dan maar taalwetenschapper/ logopediste. |
Journalist! Het spreekt me gewoon aan en wat ik leuk vindt! (y)
|
Gelukkig. :o
|
Ik wil graag in het theater werken. Op dit moment het liefst als technicus, toneelmeester in het bijzonder.
Ben een opleiding theatertechniek aan het doen op de MBO-Theaterschool in Rotterdam, dus ik ben al van start :D |
bij de politie :o (y)
|
Citaat:
|
Brandweerman.
|
rentenier :o
|
Advocaat in een ver land waar ik mensen verdedig die medische missers hebben gehad of slachtoffer zijn van oorlogmisdaden.
|
Citaat:
Dat. En daarom studeer ik aan de academie voor drama. Nouja, ik wilde dus docent drama worden, maar ik geloof dat ik toch meer van het acteren houd. :o En ik speel nu 11 jaar toneel. |
Citaat:
Ik weet nog niet wat ik wil worden als ik groot ben, iig iets juridisch en goedbetalend. |
Geen idee. Ik denk dat ik het maar gewoon op kwaliteitsmedewerker hou.
De VWA intresseert me nog steeds, maar ik weet niet of ik dat kan :o |
Citaat:
|
een krant of tijdschift heeft als het goed is een eindredacteur die fouten uit je tekst haalt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
modeontwerpster
|
Dat zie ik nog wel.
|
Ik doe nu de pabo, en ik ga hem ook afmaken, maar juf worden wil ik denk ik niet.
Ik wil hierna nog een studie doen, maar ik weet nog niet welke studie. |
Citaat:
|
Directrice van het CBR. Dan ga ik wat levens ruineren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uh.. iets juridisch :o
|
Koning.
|
geneeskunde --> neurologie --> onderzoek/wetenschap
En dan ga ik alle raadselen van de hersenen ontrafelen en aantonen waar onze ziel/gedachten nu werkelijk uit bestaan :) :cool:. En anders 'gewoon' arts; neuroloog, kinderarts, psychiater (als ik dat kan) of huisarts. Lijkt me ook fantastisch om in een ontwikkelingsland als arts te werken. Oja, stiekem overweeg ik ook nog een studie (technische) natuurkunde. Maar weet niet of het echt bij me past... |
Chemische hoofdanalist
Of professor in de chemische laboratorium :) |
Advocaat:)
Na de Havo MER doen en dan rechten gaan studeren. Nou maar hopen dat het net zo makkelijk is als het klinkt :p |
Arts, wat voor arts weet ik nog niet precies, ik twijfel tussen meerdere :bloos:
En hoe realistisch is het? dit jaar probeer ik voor alsnog te slagen voor vwo N&T met biologie 1,2 en probeer een zo hoog mogelijk cijfer te halen zodat de kans groter is dat ik ingeloot wordt. |
journalist. En dan het liefst als buitenlands correspondent bij een krant of bij een tijdschrift zoals Newsweek/Time.
Wat ik daarvoor doe: eerst een jaar reizen om wat van de wereld te zien en m'n Engels verder te verbeteren. Daarna geschiedenis studeren met misschien een journalistieke master. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |