![]() |
In hoeverre..
..heeft autoriteit invloed op jouw lifestyle??
bij mij niet zo heel veel maar ik ben dan ook niet zo direct verbonden met de maatschappij |
Dankzij de politie kan ik mijn fiets al een week niet gebruiken, dus het heeft wel invloed op mijn lifestyle.
|
ik pijp forumbazen voor crack
|
Ik scheit op autoriteit.
|
Volgens mij is het schijt?
|
Zolang ze mij niet lastig vallen en maar de dorpsjeugd in Nieuwolda wel heb ik niets tegen de autoriteiten.
|
moeilijk he, duidelijke topictitel
|
ik moest gisteren vieze andijvie eten :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het wel wat hebben. :)
|
Autoriteit?
Wat is dat? |
ik ben anti-autoritair opgevoed dus mijn ouders nemen de schuld op zich.
verder zijn er naast bepaalde mensen en forumbiatchzbazen niet iemand die invloed op mij kan uitoefenen. |
Ik ken een behoorlijke fascist wezen :)
|
Ag ik leef nou een keer in een maatschapij waarin autoriteit nou een keer moet bestaan dus het zal vast wel invloed hebben. Ik probeer me er zo weinig mogelijk van aan te trekken en lekker m'n eigen gang te gaan en dat lukt vrij aardig :).
|
Ik doe alles wat je zegt :)
|
*onderdanig als de pest*
|
autoriteit is stom, behalve duitsers die autoritair zin in bed(y)
|
Al kom ik in een roze jurkje naar werk, het boeit mn baas niet
|
Hebben de autoriteiten van dit forum EZBlade al geband?
|
Citaat:
|
jeetje mvr autoriteit kan alleen maar miepen. heb je hier ook een ander nut dan alleen topics dichten?
|
Ik bén de autoriteit (y)
|
l'etat c'est moi.
|
fuck authority enzo
|
Het kan me vrij weinig schelen, zolang ik maar mijn ding kan doen. Mijn lifestyle houdt zich weinig met politiek bezig. Alhoewel sommigen van de '77 punk rock en vroege jaren tachtig punk/hardcore zijn redelijk politiek gericht, ik snap hun ideeën en ben het enigszins met hun eens, maar ik ben een politieke pacifist; met andere woorden ik houd me daar niet mee bezig.
|
Meer dan ik wil soms. Bij bepaalde situaties heb ik het niet eens (meer) bewust door dat het zo loopt als het loopt vanwege autoriteiten.
|
Citaat:
|
Citaat:
autoriteit kan bij mij nog steeds op 'n gezonde portie walging rekenen. |
Citaat:
t valt me iedere keer weer op |
Citaat:
maar lang niet altijd |
toen ik in de puberteit kwam zeiden m'n ouders "nu moet je je tegen ons afzetten"
EN DAT DEED IK DAN GEWOON NIET HE!!! |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
een zestienjarige die dentk autoritair te zijn... waar gaat dit heen waar gaat dit heen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vader werkt bij de autoriteit, dus ik ben me bewust van wat wel en niet mag. Maar omdat ik connecties heb kan ik wel ver gaan. :D
Maar ik ben sowieso niet iemand die zich niet aan de wet houdt. |
ik heb schijt aan internet nazi's
|
Ik heb trouwens wel een ENORME hekel aan van die agenten die denken dat de hele wereld crimineel is en dus ook iedereen zo behandelen. Dat ze spreken in wij-vorm en enorm achterdochtig doen. Bleh! (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn school staat naast een politiebureau, en dat is reuzegezellig
|
Ik word er altijd wel zenuwachtig van om ontzettend veel politie en security enzo te zien rondrijden in Den Haag, beetje achterdochtigheid denk ik.
Maar zo'n hele anti-authoriteit instelling vind ik maar puberaal en onzinnig. |
Heb nooit problemen met de politie want ik doe niks crimineels.Toen ik klein was heeft een politie me geholpen toen ik verdwaald was in leeuwarden (y)
|
ik ben braaf :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30. |