![]() |
Koelheid
De koelheid waarmee je zei, rot op: je hoort niet bij mij deed me pijn de koelheid die daar opeens was.. die woede, van nutteloos heid een echte reden is me even ontschoten.. valse vriendschap daar heb je van genoten.. mijn geld, mijn sex, mijn aandacht vond je het gek dat ik iets terug verwacht ? koelheid, je doet alsof je van steen bent. met je woorden: ik heb geen spijt.. gelukkig ben ik je kwijt. |
Hmm.... kweenie.... ik vinnem een beetje teveel rijm, ofzo.... en hij loopt niet helemaal lekker.....
Koelheid De koelheid waarmee je zei, rot op: je hoort niet bij mij deed me pijn de koelheid die daar opeens was.. die woede, van nutteloos heid een echte reden is me even ontschoten.. valse vriendschap daar heb je van genoten.. mijn geld, mijn sex, mijn aandacht vond je het gek dat ik iets terug verwacht ? koelheid, je doet alsof je van steen bent. met je woorden: ik heb geen spijt.. gelukkig ben ik je kwijt. Vinnem zo iets beter lopen. Boodschap is mooi, maar t'is niet echt iets wat mij aanspreekt. Sorry Liefs Kimry |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59. |