![]() |
Madball + Sworn Enemy 21-10 Dynamo Eindhoven
Madball
Sworn enemy + support! 21 oktober in de dynamo te eindhoven! damage: 15 euro! vette shit! |
mostlikelypresent
|
neeee
|
Sworn Enemy is tof, en Madball was tof, alleen live stellen ze me elke keer weer teleur, dus neen.
|
Gewoon komen, niet huilen!
|
Citaat:
|
ze staan 23 oktober ook in iduna waar ik ze ga bezichtigen (madball)
drachten dus |
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Vette poep! Live madball weer eens zien, alweer een tijdje geleden, laatste keer Matrix in Bochum, blijft super wat ze neerzetten!
En dan ook nog eens SE erbij, wordt een dolle boel! |
Citaat:
Punt. .... |
nou nou WJ, zo kan ie wel weer!
|
jankerd, anders maak je je punt een keer duidelijk, zet er voor de duidelijkheid nog punt achter en meent het 3 keer te moeten herhalen, mwhaha
|
Citaat:
dat vond ik nou ookal. Citaat:
|
ach pruttelpotje baseert zijn mening waarschijnlijk op 1 show bij een festival. niet serieus nemen dus.
|
Ik weet het niet. Ik vind WJ anders soms een waar orakel.
|
Citaat:
Maargoed, Madball was een van de eerste hc bandjes die ik erg tof vond, jaren lang geluisterd en op cd dig ik ze erg goed. Toen ik ze live zag vond ik alleen dat het gewoon totaal niet overgebracht werd. Ze zijn meer bezig met hun ego aan t boosten dan met een fatsoenlijke show neerzetten. Nah. Live vind ik ze kut. |
Citaat:
|
omdat ik onderkoffer ben ivm met een ban.
|
Citaat:
ah, ik zie t al. snap ik t ook weer :) |
Citaat:
kom nou maar gewoon, geef die gasten een vierde kans:) na zo'n staat van dienst hebben ze dat wel verdiend |
Citaat:
Misschien ben ik wel niet dik genoeg om het live tof te vinden.. |
neeee :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
VOORVERKOOP MADBALL EN SWORN ENEMY BEGINT DONDERDAG BIJ DYNAMO EN BULLIT, 15 eurootjes en je bent de man/vrouw
|
ik ben dan in engeland :'(
|
Citaat:
het is duidelijk hoor |
effe lekker sworn enemy kijken en daarna fijn het stratums eind op :)
|
Hard
|
Upupupupupupupup
|
Citaat:
|
present
|
waarschijnlijk niet aanwezig, er is een crustenfeest in het vendex kraakpand in maastricht en dat is GRATIS. Ik zou natuurlijk wel sworn enemy willen zien, maar ik heb niet zo veel geld helaas
|
Citaat:
|
Citaat:
|
VANDAAG!
Swoooooooooooorn enemy! LOOK MY WAY DONT HIDE YOUR FACE IN SHAME! |
goedzo Sjoerd, nu nog in de goeie thread!
|
Citaat:
:o |
die nieuwe plaat van sworn enemy vind ik zelfs goed. as real as it gets is niet echt mijn ding
|
Citaat:
Friday, 21 October 2005 at Kraakpand Vendex http://i3.photobucket.com/albums/y98...X/7ac9b4ac.jpg dit dus:p |
ga ook naar de vendex vanavond (y)
|
klinkt cool,
ik bedoel kraakpanden (Y) |
Core of Anger, lomp gedoe hahaha.
|
Nou.
Sworn Enemy was goed te pruimen, met name de nieuwe nummers ( Al die HC mongolen die voor het eerst een gitaarsolo en RIFFS horen, hihahondevlasukkels! HAHAHA) Madball was wel leuke bar-hang muziek; waar overigens druk-ge-"sprongen werd" wat zijn HARDCORE FANS toch mongolen met hun MOLEWIEKEN MOEVS, zielige hoopje ellende wat gewoon smeekt naar een band waar de gitaristen wel weten hoe een vette riff in elkaar steekt. En ik sla ze op de Mat AF als het er op aankomt (Y) De twee bands in het voorprogramma waren KUT MET PEREN, en waren een gastoptreden in een kookspecial van Joop Braakhekke niet waard. Het cafe'tje daar onder in de nije dynamo was overigens gezellig en ik baal ervan dat we optijd naar de bus moesten. "HARDCORE HERKANSING" bij Municipal Waste. (Want het is echt gewoon zielig wat voor soort volk op die mongolen af komt) |
Aldus de gitarist van Sworn Enemy
"Al die gasten in hun strakke broekjes en nagellakjes en schmink op hun lelijke gelaten; een Klap van mijn vuist en ze liggen om!" hihahondenvla. Hardcore (N) lolbroeken!!! waar is Born to Lose? Favo HC Relnicht met testikelkanker.! |
Het was dus gezellig? :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |