![]() |
Lange Frans & Baas B - Het Land Van
Nieuw nummer, nieuwe stijl.
Mening? |
ik vind de tekst op zich wel grappig, begrijp alleen niet zo goed wat ze er nou echt mee willen zeggen.
|
vind je dit een nieuwe stijl?
ze maken nog steeds dezelfde troep. |
Ik pink een traantje weg elke keer dat het liedje op tehbox langskomt hoor
|
Kutnummer, eerste keer klinkt het wel leuk maar daarna begint het op te vallen dat ze zichzelf herhalen dusssss
|
Dude komt uit het land waarin ie geboren is :|
Vage sheit. |
Jammer van de simpele tekst, verder vraag ik me af of ze Curse met Und was ist jetzt wel eens gehoord hebben. Ook alleen piano, maar dan een rapper met meer talent.
Vind het wel zonde, dit had veel mooier kunnen zijn als typhoon ofzo het had gedaan. |
Zag dit vandaag op The Box. Typisch zo'n geval van Kilo Utrecht Tango met peren. Semi-sentimenteel gezeik met kinderrijmpjes. En dan gaan ze hier straks natuurlijk weer lekker op binnenlopen, jammerlijk.
|
bagger, lange frans en baas b zuigen gewoon...
|
nationalistisch nummertje zeg dus komt op 1 in top 40
|
lel
|
bagger
|
Haha die tekst is écht te slecht. Dat gaat te ver.
|
LVO - In Het Land Van > Alle Bange Frans & Slaaf B
|
die muziek ervan lijkt erg veel op een nummer van Sting waar ik op dit moment even niet op kom, iemand?
|
Citaat:
|
Ze hadden er echt zoveel meer uit kunnen halen zeg. Mooie sentimentele pianomuziek en er vervolgens een beetje pseudo ontroerende teksten overheen hengsten.
Ik niet zo lang geleden in groningen een tijdje met hem gepraat en hij is echt een relaxte gast, maar dit valt erg tegen. |
Citaat:
|
Citaat:
sorry eh rens:p edit: wat is er btw zo anders aan deze stijl? |
dat is het hem nou juist:)
dat heet kortzichtig, of iig onwetend oid iig heeft de ts weinig verstand ervan |
1 woord
3 letters KUT!!! |
dat ze proberen om dit land een beetje trots bij te brengen vind ik al een pluim waard..
(y) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kutnummer
|
hoer
|
Ach, door dit nummer worden ze tenminste weer op handen gedragen door politiek correct Nederland. Hebben ze ook weer wat centjes.
|
Citaat:
|
Vermoeiend gewoon.
|
Citaat:
|
hoor ik daar: ''15 miljoen mensen op dat hele kleine stukje aarde''
|
Ik ken het niet, maar ik vind het waardeloos.
|
klinkt als een emmer vol met babylijkjes.
|
ik heb met genot die videoclip bekeken!
het inzoomen op allerlei mensen die in het publiek zouden staan was echt het beste van alles, want het gaf toch zo mooi de boodschap van het nummer weer. fantastisch, en als het op nummer 1 zou komen, zou dat helemaal terecht zijn! |
Citaat:
mooi gezegd.... mooi gezegd :) |
Mijn vader vond het best een goed nummer :D.
|
Citaat:
het zijn er 16 tegenwoordig :nono: |
Citaat:
|
(n) rUCK
|
ik heb 2 versies, allebei vanaf de uitmarkt :confused:
bij de ene rapt baas b: "het land van gierig zijn, maakt gewoon helemaal niet uit. De baas b komt toch wel weer uit Diemen-zuid" en in de andere: "het land van gierig zijn, een rondje geven is er niet bij.(...) " en dan nog iets :confused: |
Hoorde het vandaag op tv. Eerst het pianospel, wat mijn attentie trok. Toen begon de eerste (lange frans, baas b? ik weet het verschil niet) op die pianomuziek te rappen/praten/zingen/whatever met zijn vreselijke 'hiphop-accent' en toen heb ik het afgezet.
Ik kom ook uit het land waar ik geboren ben (I) |
dat deuntje is gestolen van sting :o
|
Citaat:
|
Citaat:
vb zinnetjes die je dus moet kunnen verbeteren: -uit het land waar André hazes over 100 jaar in elk cafe nog steeds de baas 's -het land waar apartheid internationaal het meest bekende woord is uit de nederlandse taal -het land waar we veel te veel opkroppen. En wereldwijd gerepresent worden door harry potter make my day :cool: |
Ja of wat dacht je van deze:
Het land dat kampioen werd in ‘88 Het land van haring happen, dijken en grachten Kom uit het land van, het land van Lange Fransie Dit is het land waar ik thuis kom na vakantie Het land van Johan Cruijf en Abe Lenstra Het legioen laat de leeuw niet in zijn hemd staan Het land dat vrij is sinds ‘45 Het land waar ik blijf, 'k vind het er heerlijk Eerlijk wat een rijmtechniek, wat een tekst :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
babylijk!!!!!!!!!!! :cool: |
Ik kreeg echt zin om mn arm de lucht in te steken en houzee te roepen :)
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |