![]() |
[TK] NES met spellen
http://forum.scholieren.com/fotoboek...QIf02XQR8N.jpg
Het spel waarvan de sticker is gescheurd is A Boy And his Blob verder zijn het: Defender of The Crown Adam's Family Dream Master Donkey Kong Classic The Flintstones Controller nintendo Four Score. De kabels staan niet op de foto maar krijg je er wel bij. alles werkt perfect. geweldig. ik weet niet wat ik er voor kan vragen. Ruilen e.d. is ook mogelijk. |
noem eens een prijs, ik ben wel erg geintereseerd
|
kan ik de nintendo Four Score ook los kopen?
|
Citaat:
|
Verkoop je de spellen ook los?
|
het liefste verkoop ik alles in één keer.
in dat geval vraag ik er 37,50 voor. losse verkoop, ligt rond de 5 Euro per spel. maaaar, ik ga eerst een tijdje afwachten totdat iemand alles in één keer wil kopen. |
Wat is dat four-score ding voor iets dan ?
En die games, zijn die een beetje te pruimen of is het pure meut ? |
Donkey Kong en The Flintstones heb ik iig interesse in.
|
zitten er geen mario en duckhunt bij??
ik bied 25 |
geen mario en duckhunt nee, maar wel heele leuke andere spellen :)
25 vindt ik echt te weinig, ik geloof dat 35 al niet echt hoog is, als ik zie wat er op marktplaats voor gevraagd wordt... |
ik ben wel geintresseerd in de nintende four score dus als je alles in een koop niet lukt hoor ik het graag
|
35 inclusief verzendkosten??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als je hem ophaalt krijg je namelijk ook geen 5,50 korting. verzendkosten 5,50 dus. |
gezien je mail niet werkt moet je mij even emailen... ik neem hem van je over voor 37,50 excl. verzending. Laat ook effe weten waar je vandaan komt, dan kan ik hem op komen halen. Mijn mailadres: sataniac@hotmail.com
|
okay laat maar!!
heb al een nintendo 64 gekocht met 16 spellen voor 65 euro |
De NES is bij deze verkocht aan deheer ouwe.
dank u voor de aandacht, tot de volgende keer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |