![]() |
twijfel
Als leven lijden word
restanten gedachten nu onwerkelijk zijn Dan verdwaal tussen licht en duister. Gedraagt mijn toekomst zich als een vreemdeling, of als een projectie van van voorheen. Speelt er een verschil van twijfel, Een hoedanigheid tussen dag en nacht. edit: titel moet met een f zijn. |
In de eerste regel is 'wordt' met 'dt'. De derde regel klopt niet denk ik; er moet een 'ik' tussen 'verdwaal' en 'tussen' of iets dergelijks, want die 'verdwaal' klopt niet. Tenzij het opzettelijk is, maar dan zou ik graag hebben dat je het me uitlegt.
Vijfde regel: staat daar geen 'van' te veel? De inhoud is goed maar de uitwerking vind ik minder. Ik heb er geen gevoel bij; ik lees het en ik denk er geen verhaal bij, het motiveert me niet om te denken ofzo. Verder plaats je je leestekens en je hoofdletters nogal chaotisch, je hebt geen vaste regels. In de eerste strofe werk je zonder leestekens maar wel met hoofdletters, in de tweede strofe wel, en in de derde strofe plaats je een hoofdletter na een komma. Dit is verwarrend en slordig. |
that's exactly what I was going to say :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44. |