Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wie kan me helpuh? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=127111)

girlzaktofslaag 13-06-2002 23:37

Wie kan me helpuh?

Hay

het klinkt misschien raar maar ik weet echt neit wat ik moet doen.
ik heb een jongen leren kennen, en ik ken hem nu 2 maanden, maar ik ben verliefd op hem geworden.
Toen ik hem voor het eerst zag vond ik hem wel lekker enzo, maar ik had toen een vriend. maar nu ben ik weer vrijgezel een tijdje en ben die jongen wel errug leuk gaan vinden.
nu praat ik veel meer met hem dan voorheen, en hij geeft me veel meer aandacht enzo dan eerst.
hoe kan ik laten blijken dat ik hem erg leuk vind?
ik hoop dat iemand me kan helpen,
doeg xx

MCH 14-06-2002 00:35

Liefde & Relatie is een forum voor dit soort vragen. Je kunt dit topic zelf verwijderen en opnieuw openen op L&R of een forumbaas zal hem verplaatsen.

Tofke_H 14-06-2002 00:53

Citaat:

Morgan C. Hoax schreef:
een forumbaas zal hem verplaatsen.

Tofke_H 14-06-2002 00:59

Jullie geven elkaar al meer aandacht zeg je. Is daar iets te voelen van positieve spanning? Of is het gewoon als alledaagse vrienden?

Je kan misschien eens tijdens een gesprek erover beginnen, over jullie, over een relatie,...

The Bachelor 15-06-2002 16:16

Citaat:

Tofke_H schreef:
Jullie geven elkaar al meer aandacht zeg je. Is daar iets te voelen van positieve spanning? Of is het gewoon als alledaagse vrienden?

Je kan misschien eens tijdens een gesprek erover beginnen, over jullie, over een relatie,...

precies! praten helpt altijd. vraag anders maar eens een keer om open kaart te spelen en vertel het hem dan

Chloe Siere 15-06-2002 17:46

als ik een tijdje met iemand praat, durf ik steeds meer tegen hem te zeggen. op een gegeven moment voel ik gewoon aan wat ik kan zeggen en wat niet. en dan krijg je van die dingen: ga je vanavond ook uit? zo niet: ooh, wat jammer, ik had graag even met je willen praten. en zo ga je steeds verder. als hij hier op in gaat en ook zo begint te doen, dan weet je op een gegeven moment wel of hij jou ook leuk vind.

gewoon onschuldig beginnen.

dit werkt bij mij altijd.

*Shorty* 15-06-2002 17:53

Nog net iets liever naar hem lachen... Naar zijn liefdesleven gaan vragen... misschien durft hij er dan over te beginnen dat hij jou wel leuk vindt (als dat zo is)...

Pink panter 18-06-2002 12:34

ik denk dat je daar ons niet echt bij nodig hebt.
Door gewoon liever te lachen en iets meer overdreven aardig te doen heeft ie vast al wel door dat jij hem leuk vind.

succes ;)

girlzaktofslaag 20-06-2002 12:17

Het gaat al iets meer de goede kant op :) !
hij heeft mijn msnadres gevraagd en me telefoon nummer!!!!
we hebben laatst ook veel met elkaar gepraat:)
heeft dit wat te betekenen denken jullie????
doeg

girlzaktofslaag 21-06-2002 09:46

ok het is nu top.
ik heb het met hem!!!!!!!!!!!
einde topic, thnx voor de hulp.
doeg

*+*alleskits*+* 21-06-2002 11:58

heykes girlzaktofslaagt!!!
ook bedankt voor jouw hulp maar het zit jouw wel mee dat hij nie erg verlegen is(denk ik)
kwens je nog een toffe tijd met hem!
have fun!!!
-xxx-

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37.