![]() |
Oesters
Vanmiddag twee prachtige schelpen gekocht bij de visboer. Iemand ervaring hoe die dingen het best smaken?
En moet je ze nou heel doorslikken of eerst nog even kauwen? (Ze zijn best groot) :D |
NIET KAUWEN!!!! (n)
In ze geheel doorslikken. Met een glaasje champagne zijn ze trouwens helemaal lekker (y). Ikzelf vind het trouwens niet echt lustopwekkend. Oesters: je vind het of hartstikke ranzig, of lekker. Eetze |
schelpen open maken, heel klein beetje citroensap erover en zo uit de schelp opslurpen. inderdaad NIET kauwen!
|
Citroen sap en peper erover.
Wel kauwen, maar dan 2x. Niet meer, daarna doorslikken :) |
haha ok thanks.
Dat kauwen moet je idd niet te lang doen heb ik ondervonden. Best aparte zeevruchten, echte 'zee smaak', zwoel. Maar lekker? Ik weet het nog niet.. Met champagne zie ik wel zitten als je samen in bad zit :p |
Ik heb het een keer geprobeerd, was net een hap zeewater. :o Laatst kon ik het weer proeven bij zo'n openbare gelegenheid, maar dat heb ik maar niet gedaan. Mocht ik het weer willen proberen, dan doe ik dat thuis. :p
|
Er zit ook een groot verschil in smaak van diverse soorten en maten :)
Maja ze zeggen dat het goed voor de seks is, al is al dat zout weer slecht voor je lichaam. |
Citaat:
|
frituren die shit (Y)
|
Bebloemen en bakken
|
rauw is dus niet aan mij besteed, gewokt wel. :)
|
bleh, een ranzige slijmerige hap zeewater :|
sterkte (y) |
vind het wel een grappig ding
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48. |