![]() |
BUITEN WESTEN vr 2 dec Tivoli
Typhoon, Jawat, Duvelduvel, Kubus en Opgezwolle Treden 2 december op in tivoli.
Lijkt me wel lache ik heb opgezwolle al 2 keer gezien en twee was het heel erg goed... Duvelduvel en Kubus zeggen mij wel wat maar de rest zegt me geen zak... Maar ik denk dat ik toch naar ga sowieso voor Opgezwolle en Duvelduvel. Het is toch maar 12,50. Wie gaat er nog meer? En wie kent Jawat en Typhoon? |
ik ken jawat.
|
vind de poll niet echt van toevoegende waarde dus die haal ik er even uit. verder heb ik geen idee wwaar dit over gaat.
grmbl mn macht gaat niet vergenoeg om hem te verwijderen. |
Citaat:
|
te ver weg.
maar als het in de buurt was zou ik zeker gaan heerschen met mijn public enemy sjirt |
Citaat:
Jawat is een aardige rapper, veel over hem weet ik eigenlijk niet. Stickert en Rico (Opgezwolle) zijn betere MCs, maar erg veel onder aan hen doet hij ook niet. Duvelduvel vind ik normaal gesproken te druk om naar te luisteren, maar voor een optreden is wel lekker voor de afwisseling. Kubus is just a beatmaker met techno-invloeden. :) Btw ik weet niet of ik ga... |
hmm maybe dat ik daar wel even heenga (y)
|
typhoon is gay maar opgezwolle is altijd een mooi feestje (y)
maar mijn mening is lichtelijk subjectief :rolleyes: |
Citaat:
|
cool! zou ik best heen willen..
maar je heb eerst toch nog dat top notch feest, komen al deze gasten in paradiso plus nog wat lui van topnotch |
Op Lowlands waren ze super, wil er wel heen gaan, maar weet niet of ik vrij kan krijgen.
En natuurlijk mis ik 0118vier |
Als ik zelf niet hoef te werken ga ik denk ik wel heen! Altijd een vet feestje met de mannen uit Zwolle natuurlijk!
|
op lowlands was t erg tof
|
ahhh, daar ga ik denk ik wel heen (y)
|
Mooi, utrecht (y) .
|
dan kan je indd beter naar topnotch gaan (8 okt melkweg)
das 50 cent duurder en krijg je extince/raymzter en nog meer ipv typhoon http://www.top-notch.nl/TN_poster450px.jpg |
typhoon zou ik voor gaan
die kan het wel (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
klinkt dope (y)
misschien ga ik wel, ff wat vrienden regelen |