![]() |
Gevoelige huid (bij mannen)
Voor vrouwen zijn er talloze producten voor de gevoelige huid. Zelf heb ik een normale huid, maar ik gebruik graag producten die 'zacht' voor mijn huid zijn.
Nu vroeg ik me af of er hier mannen zijn die een gevoelige huid hebben en wat voor producten ze zoal gebruiken? |
Tja
Na het scheren is alle geschoren huid vuurrood. Maar meer dan Nivea balsam sensitive for men gebruik ik niet.. Ben wel erg benieuwd waarom je het wilt weten :) |
Citaat:
dat zijn gewoon producten voor zachte huid, mannen krijgen er ook een zachtere huid van maarweingi mannen gebruiken het, daarom wordt het met de reclames altijd aangeprezen als een vrouwenproduct (terwijl het bij mannen net zo goed werkt) magoed net als dnek ik de meeste mannen (daarom wordt het zo wienig door mannen gebruikt) heb ik wel betere dingen om mijn geld aan te bestenden dan achterlijke dure zalfjes en dingen |
Idd, maar weinig mannen hebben het, ik dus ook niet. Ik heb zelf wél van tijd tot tijd last van ingegroeide haren in mn nek aangezien ik een ontzettend stugge baard heb. Ik ben al weken een "aluin blok?" aan 't kopen, wat ook goed is voor mensen met een gevoelige huid.
Wel heb ik na het scheren soms irritaties omdat ik 5/6x over 1 plek moet scheren met mesjes die vrij snel bot zijn als ik het goed glad wil hebben. Mach 3 is toch niet zo geschikt bij nader inzien. Daar gebruik ik dan die blok voor om irritatie tegen te gaan :) |
Mijn vriend heeft bijv. een snel geïrriteerde okselhuid, maar de rest van het lichaam reageert niet overgevoelig?
In veel producten waar 'men' op staat, zit alcohol. Misschien kan zijn huid daar niet tegen? Na het scheren een iets wat geïrriteerde rode huid, kan ook aan de manier van scheren liggen of aan het mesje. Maar goed, zo'n balsam koelt de huid wel af, dus het zal wel (wat) helpen. Citaat:
Producten zonder toegevoegd parfum kunnen idd voor zowel vrouwen als mannen werken. |
Citaat:
|
Citaat:
De enige producten die ik gebruik die betrekking hebben tot mijn huid: Gel, zeep, shampo en een of ander merkloos scheerschuim... :o |
Citaat:
|
ik gebruik dan gewoon de zalf van m'n moeder :o, zolang het werkt (y)
|
volgens mij zijn alle cremepjes van dove, nivea, melkmeisje bijna allemaal voor iedereen.
|
Net even gespiekt: Nivea sensitive face wash.
Voor het onderste gedeelte van mijn gezicht, zit soms irritatie van scheren, verder gebruik ik niks. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
wat adviseer je dan voor zalfje creme oid? ik heb een gevoelige huid hoef er maar wat op te smeren of ik zit onder de rode plekken enz.
|
Citaat:
|
Nivea for men heeft nu een creme voor de gevoelige huid van mannen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07. |