![]() |
Hooligans!
oftewel: green street hooligans
Van Lexi Alexander. Verhaal: Een amerikaanse jongen die van harvard gestuurd is(elijah wood) gaat zijn zus in engeland opzoeken en komt zo in contact met een clubje hooligans, die hem introduceren in de wereld van het voetbalgeweld. vanaf 28 september in de bioscoop. Ik heb genoten. De vetste britse film die ik gezien heb sinds snatch. De vechtscenes zijn te bruut voor woorden, de context van de britse hooliganwereld leent zich goed voor een film als deze en elijah doet het lang niet zo slecht als ik verwacht had. Veel britse trashtalk en geen al te moralistisch einde. Voor iedereen toegankelijk, goed geregiseerd, gefilmd en geacteerd, maar de vechtscenes zijn al genoeg om zelfs de grootste popcornvreters aan het scherm gekluisterd te houden. Allemaal kijken dus (y) . |
Citaat:
|
west ham united toch? n keertje een wedstrijdje van meegemaakt en het was best gezellig.
|
Hm ja, zoals jij het vertelt zou ik hem ook wel eens in de bios willen zien. :)
|
De meesten willen die film alleen al zien vanwege die gevechtscenes, eigenlijk ben ik ook wel nieuwsgierig. :p
Draait vanavond in de H5 in Heerlen om 23:00 uur (voorpremiere) :cool: |
Yep, ik krijg hem morgen te zien in de sneakpreview :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zal die film komende weken eens gaan kijken, maar als hij vergelijkbaar is met bv Snatch (misdaad comedy) dan heb ik toch geen hoge pet op van die film, maar de titel.. Hooligans zegt mij denk ik wel genoeg, zeker als dit er nog bij staat. :D
http://www.utopolis.nl/images/kijkwijzer/geweld.gif http://www.utopolis.nl/images/kijkwijzer/zestien.gif http://www.utopolis.nl/images/kijkwi...aalgebruik.gif |
Je kunt de goede en de slechte hooligans makkelijk uit elkaar houden. De goede respecteren vrouwen en de slechte schelden ze verrot.
:rolleyes: |
Citaat:
over 20 minuten is de voorpremiere in heerlen. helaas haal ik dat niet, dan had ik de trein van 20 over 10 moeten pakken:o lijkt me wel een gave film though.(y) |
Vette film, net gezien. :)
Ga toch nog even uitzoeken of er nog meer achter deze film zit. Nu eerst Zzz... |
Nu dus overal in de bioscoop. Luister niet naar recensies die zeiken over de verkeerde boodschap die de film uitdraagt of over de foute verheerlijking van geweld.
|
Die wil ik zien, ja (y)
|
Vinnie Jones speelt er ook in, am i right?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij lijkt me leuk (y)
|
Ik las het in de Spits! of Metro. Die wil ik zeker zien in de bios. (y)
|
Die ga ik zeker zien. The Football Factory was ook al erg leuk, dus ben benieuwd.
|
mwoaaaah hij's wel grappig, alleen het einde is nogal lam.
|
Vanavond (Y)
|
Ik ga hem vanavond bekijken, zal wel even laten weten wat ik er van vond :cool:
|
Britse trashtalk staat garant voor vette films, bij mij dan. :cool:
|
Heb hem gezien. Ik vond hem echt super vet :cool:
Alleen het einde was kut... Het camera werk was soms wat vervelend bij de vechtscenes, maar daar kon ik mee leven, gewoon een vette film :o |
Citaat:
ga hooligans ook maar downl.. ehm kijken |
Vette shit yo (Y)
|
klinkt heftig
hoe heet die andere films ook al weer met al die skinheads tegen die chinezen, ok zon hoolifilm |
Citaat:
|
Gisteravond gezien, erg gaaf.
|
Citaat:
"why is he called bulletdodger then, because he dodges bullets jhonny".... heerlijk :D |
Het einde is echt jammer ja, het maakt de film gelijk een stuk minder. Echt een hollywood einde he:| Desondanks vond ik hem wel de moeite waard om te zien..
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je bedoeld de film romper stomper, best wel een slecht film vind ik :) Als je dan een skinhead film wilt zien kun je beter American history X kijken of Pariah. |
Haalt het van verre niet bij Snatch! Snatch blijft gewoon stukken beter!
Verder nah wel aardige film maar niet echt wauw. Vond ik football factory veel leuker. |
Ik moet 'm nog steeds zien... Hij lijkt me echt heel goed.
|
Citaat:
|
Ontzettend goeie en mooie film! Ik heb er behoorlijk van genoten. Jammer, die gebeurtenis aan het einde, maar het laat wel verdomd goed zien hoe het daar echt aan toe gaat.
(y) (y) (y) |
Citaat:
|
Het onderwerp interesseert me niet en ik heb er een zeer slechte recensie van gelezen en dus ga ik er maar niet naar toe.
|
Citaat:
|
Ik ben er heen geweest zonder dat ik wist waar hij over ging, ja de titel zei al wat, maar verder nooit van gehoord. Man, wat een brute film! De vechtscene's waren erg vet, snelle muziek, fijne beelden. Het einde einde was een beetje jammer, de laatste vechtpartij vond ik niet jammer. Goed dat het gebeurde, en het niet een totaal happy end was.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13. |