![]() |
shag draaien mn vloeitje valt altijd uit elkaar
heyhey beetje rare vraag ,
ik rook al een paar maandjes shag en het draaien gaat goed enzo , maar dan heb ik een goed sjekkie gedraaid en mn vloei valt uit elkaar altijd bij het plakrandje mn moeder zegt dat ik de lijm helemaal weglik maar als ik zachtjes lik gebeurt t ook zo moet ik m altijd al rokende/brandende weer opnieuw vastlikken wat doe ik fout :p :p :p :p :p |
het vreemde is dat bij sware shag mij dit nooit gebeurd!
maakt het merk vloei nog wat uit, bij mascotte en jakobs vloei heb ik dit vaker dan bij rizla. |
Ik heb dat net met rizla. Als ik shag rook, moet ik geen rizla hebben want gegarandeerd dat het gewoon niet blijft plakken. Mascotte daarentegen is top.
Hetzelfde bij joints, ecovloei valt bij mij het meeste mee, maar smoking gold ofzo blijft gewoon niet plakken. Ik heb me er al bij neergelegd en neem de vloei die wel werkt. |
Mijn ma heeft dat serieus als ze ongesteld is!
Bij mij is het met het ene pakje vloei wel zo en het andere niet. Maar je kan es rijstevloei proberen ofzo? |
draai je shaggies binnestebuiten (y)
|
blauwe rizla, rijstevloei dus, wat die forummer met dat gekke blauwe mannetje als avatar zei, werkt inderdaad veel beter! maar qua smaak heb ik liever gewone. die krengen horen toch gewoon te plakken?
iemand op msn zei dat ik juist rooie rizla moest gebruiken maar mutant zegt dat die juist niet plakt. hmm :confused: |
Citaat:
|
hmm bij mij gebeurd het juist vaak met mascotte..
|
misschien past bij ieder mens ander lik-gedrag (oe dat klinkt fout) waarbij sommige vloei beter past dan anderen ?????????
|
Ik weet dat het ook aan je speeksel ligt, bijv. als je net aardig wat bier hebt gedronken, of iets anders..dat het dan minder goed blijft plakken. Maar er zijn waarsch ookwel andere factoren die daar een rol inspelen..
|
ja likken met een pepbek is kut, dan scheur je 'm :p
uhm al gebruik je ff de zoekfunctie..er was een topic over met best wat tips dacht ik.. |
Je kan beter stoppen met roken
|
ze hadden nooit sigaretten uit moeten vinden was je meteen van al het gezeik afgeweest
en blowen tja dan maar puur uit een bongetje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
TABAK is een PLANT en als het UIT DE GROND GROEIT dan hoort men het te kunnen roken zoals STEENKOOL. of OPIUM. |
bij mij plakken de plakranden nooit als ik net kauwgom op heb.
maar bij me jakobsvloei heb ik ernooit als van, als ik een keer mascotte heb wel. |
ik heb hetzelfde, bijna altijd al gehad, vooral als het buiten vochtig is geweest oid, dan plakken ze niet zo goed meer
|
even een vraagje tussen door
kan het kwaad om op je vloeitje ene mooie tekening met pen c.q. potlood te maken en hem dan te draaien & oproken?? IK WEET het klinkt raar maar zon witte sgret vind ik saai worden, en blabla het lijkt me gewoon grappig ;) :p :eek: :confused: (y) :evil: :) :( :bloos: :D |
ach, wat is slecht voor je he, tis allemaal relatief te zien :)
|
ik ben toch een heel slecht mens dus het past wel bij me dan :cool:
|
ik rook met rizzla blauw maar ik heb er nooit problemen mee
tenzei ik zo at ben da tik an de kant lik waar geen plakrand zit |
Citaat:
|
ow godver , nu herinner ik het me weer , ik heb het fucking nog gedaan ook, ja ik was onder invloed en ik bedacht het ineens dat het mooi zou zijn :confused: uhh sorry hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uit gta san andreas wctr gardening with maurice ik hou van die gast :cool: :cool: :cool: :cool:
|
Een maat van me heeft ook problemen met het laten plakken van z'n vloei (het gaat hierbij om big vloei voor een joint welke maakt niet uit.). Bij hem ligt het aan z'n speeksel. Hij heeft hard speeksel (vraag me niet wat het precies inhoud maar dat kan iemand anders hier vast wel verduidelijken) en daardoor likt ie de plakrand er zegmaar vanaf.
Ik zelf heb er niet zo heel veel problemen mee. Af en toe blijft het niet zitten vooral als ik net kauwgom heb gegeten of te veel bier heb gezopen. Je kan proberen m binenstebuiten te draaien maar met shag lijkt me dat geen ideale oplossing. Gewoon elk merk vloeitjes proberen wat je maar kan vinden en degene die het best blijft zitten standaard gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel, vulkanen groeien zelfs al rokende uit de grond. :eek: // ont is het voor de liklaagweglikkers geen optie de plaklaag te laten plakken door eerst hun duim met speekel te bevochtigen en drna met hun duim over de rand te likken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh wacht even.. |
:confused: :confused:
|
hij houdt er anders wel rare gedachten op na.
Een enkeling die hier maar naar posts kijkt ofzo |
mooi, dit gaat nergens meer over.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |