![]() |
Nothing scares me nothing thrills me
NOTHING AILS ME NOTHING KILLS ME
godverdomme wat goed. |
?
meer informatie aub hehe |
darkest hour
|
ik krijg irritante vodafone popups op deze pagina:S
|
Darkest hour - hidden hands of the sadist nation
|
Citaat:
|
|
Ja vette plaat.
|
Die nieuwe heb ik het dan over.
|
Citaat:
het gaat om het nieuwe album |
JOH
Dat snap ik:p ik luisterde deze track |
nr. 2 van die links moet iedereen downloaden
die is te gaaf. |
Yeah, tof bandje, sinds laatst in Arnhem ben ik (hoe zeggen al die down met de core zijnde losers dat hier ookalweer? ohja!) hooked geraakt.
"The mark of the judas" is een geniaal album, maar stuk harder en wat minder melodieus als de nieuwste plaat dus. "Hidden Hands Of A Sadist Nation" doet zeker niet onder voor "Undoing Ruin", hoewel de eerste wat meer no nonsens rammen is. Undoing Ruin is wat melodieuzer meer emm, wat meer doordacht eigenlijk. De lyrics slaan in Undoing Ruin tenminste ook wel ergens op, en dat mis ik toch wel een beetje bij de eerdere platen... Op bv Hidden Hans.. zijn nummers nogal vaak opsommingen van emm, onzin. Undoing Ruin verteld meer een verhaaltje, en da's soms wel fijn. Over t algemeen vind ik the Mark of Judas toch t lekkerst. Raggen als een gek. En Part II is toch echt een van de geilste nummers die ik ken. |
Citaat:
|
Citaat:
Mooi geformuleerd antwoord moet ik zeggen. |
Hoe gaaf is deze band en hoe jammer was het dat ze tijdens lowlands ergens optraden (n).
|
Citaat:
|
Grutjes, soms denk ik dat ik niks anders doe dan nutteloze dingen posten, maar jij kan me er ook wat van zeg..
Ik zou natuurlijk simpel weg "sukkel" kunnen zeggen, maar daar doe ik niet aan. |
Citaat:
Maar dat kon niet omdat te klein. |
Citaat:
|
Laat me je even quoten:
Citaat:
|
Citaat:
maar de topictitel is een gedeelte van nr.2 van het nieuwe album en eigenlijk ging het me niet eens om een topic. maar het lied zat in mijn hoofd en wou er niet uit. dus vrtrouwde ik het toe aan dit forum. |
Hm, volgens mij hebben we daar al best een boel topics voor...
Maargoed, zullen we t omtoveren in een algemeen Darkest Hour topic dan maar? |
Citaat:
|
Drie rondjes rond de tafel rennen OF 3 rondjes draaien op je stoel.
Vervolgens de topic titel beetje minder X knopjeindrukbaar maken, en eens een fatsoenlijke mening over darkest hour geven? |
Citaat:
|
mwah dat rondjes rennen begin ik ook niet aan maar dat topic titel veranderen vind ik nog best een goed idee.
|
Retegoede band, (Y)
Ik ben blij dat ik ze gezien heb in de GVH. Undoing Ruin wordt helemaal grijsgedraait hier in huis. :) |
Onwijs vette band. Flink aantal jaar geleden voor t eerste gezien in de Winston in A'dam met Good Clean Fun en was aangenaam verrast. Ben er pas later echt naar gaan luisteren en t is gewoon dé 'metal' bandvan dit decennia.
Hidden hands... is een onwijs vet en vooral hard album en Undoing ruin wordt een klassieker. Live ook erg goed trouwens. Vette podiumpresentatie en retestrak spelen. |
|
Citaat:
een stelletje breakdowns en zweeds jatwerk maakt nog geen klassieker hoor :D ga eerst maar eens Mastodon luisteren, daar is tenminste de (bijna) hele metalwereld t over eens dat DE metalband van nu en de toekomst is. |
Citaat:
maar anyway.. super gave plaat.. al tig keer geluisterd en verveeld niet.. en ik ga mee met friso: NOTHING AILS ME NOTHING KILLS ME!!! edit: en dan nog t geniale eindriff! mmmmm |
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha anders haal je even die stront uit je oren. Mastodon veegt de vloer aan met Darkest Hour op alle gebieden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een gezeik toch maar weer.
Darkest Hour is vet, en of ze beter zijn dan Mastodon of niet, who gives a fuck. Darkest Hour is tof en daar gaat t om. |
vind die laatste plaat eerlijk gezegd niet veel aan. Ze hadden weleens een nieuwe weg in mogen slaan wat mij betreft. Steeds dezelfde soort riffs enzo word je ook snel moe van.
Beste DH nummer vind ik nog steeds "Accessible Losses"(#7 van vorige plaat). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahaha Darkest Hour is gewoon een mislukte chugga band die metal proberen te spelen. Wat een TROEP.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sure buddy.
Ik heb ze een aantal keer gezien en dat vond ik gewoon kut. Speelde sloppy, klonk gewoon als lompe metalcore. |
Citaat:
Maargoed, ik vond ze eigenlijk erg strak spelen in de goudvishal. Niks geen rare fuckups dat ik kon horen ofzo. Ieder zn smaak. |
goudvishal was idd tering strakke show!
ik had al eens eerder vernomen dat mensen vonden dat t slappe hap was live.. maar ze zullen er wel op vooruit zijn gegaan ofzo.. |
Citaat:
Heb ze dit jaar weer op Ieperfest gezien en die show staat met stip in mn top 3 van beste shows ever. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41. |