![]() |
mogelijkheden?
ik zit nu in 5 havo en moet me dus bezig gaan houden met mijn ver vervolg opleiding.alleen het probleem is dat ik nog niet weet wat. ik zou echt heel graag in een ziekenhuis willen werken,maar dan eigenlijk niet als verzorgende(dus geen verpleegkundige) maar meer iets als dokter en dan op hbo niveau.ja ik weet het dat is er niet maar misschien kunnen jullie me overtuigen van een ander leuk werk in een ziekenhuis.
|
Psycholoog? Maatschappelijk Werker? Jeugdwerker? Hoofd afdeling Schoonmaak? Lab-assistent? Apothekersassistent?
|
--> vwo --> geneeskunde?
|
Citaat:
|
nou het probleem is dus dat ik op mijn school en met mijn profiel geen vwo meer mag doen.ja echt heel raar maar ze hebben het al gezegd en in alle boekjes gezet.dus dat wordt dan heel lastig
|
Citaat:
|
HBO 'propedeuse' en dan WO?
|
Citaat:
|
voor geneeskunde moet je toch echt een vwo-diploma hebben ? of heb ik dat verkeerd begrepen ?
anyway, op t volwassenenonderwijs of op een andere school je vwo-diploma halen. ik zou in elk geval niet een hbo-opleiding gaan volgen voor iets wat je eigenlijk niet wil, maar wat er op lijkt. hou er echter wel rekening mee dat geneeskunde ook een numerus-fixus studie is, dus toelating is sowieso lastig. |
Volgens mij kan je ook via verpleegkunde, geneeskunde gaan studeren. Had ik gehoord.
|
Citaat:
|
logopedist of fysiotherapeut?
Of toch vwo doen op een andere school en dan meeloten met geneeskunde. Maar ik zou er wel rekening mee houden dat je uitgeloot kunt worden, dus je kunt het beste ook een tweede keus opleiding bedenken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |