![]() |
Paarden eten of drinken?
|
Het ligt mss aan mij maar wat is de link met eten en drinken ? Verder vind ik dat zulke sites niet al te serieus moeten genomen worden
|
echt te lomp voor woorden!!!
ik kan dit niet langer aanzien!! wat een stelletje eikels!!! |
Citaat:
ben echt benieuwed. volgens mij zijn ze echt sirrieus |
Nog steeds vind ik op die site niets over etne en drinken :bloos: ik kijk er wsl gigantisch over maar goed.
Tuurlijk vind ik het onzin wat er op die site staat en hou ik wel van paarden, maar om mij nou druk te maken om een stelletje domoren dat een stie vult met onzin... |
ik snap niks van die site :P
|
ja als je dat niet ziet ben je echt heel scheel.. :nono:
|
OKe dan ben ik scheel en stem er bij deze voor om ook op dit topic een slotje te zetten :)
|
:mad: :evil: :nono: (n)
|
ja ben dan toch scheel denk ik :)
|
Je moet je niet zo aanstellen, gewoon een paar mensen die geen leven hebben die dat gaan doen, negeer dat soort dingen gewoon :o
Verder heeft dit ook niets met eten en drinken te maken, dus van mij mag er een slotje op :) |
Citaat:
Maar verder deert het me niet, ik heb zooo weinig met paarden dat ik dit niet zielig kan vinden maar er ook niet om kan lachen. |
hihi, ik zal wel enigste zijn maar kvind het wel grappig,
kvin beetje overdreven als mensen zich zo snel aangevallen voelen en pissed om worden, vind ut wel goeie grap opzich:) |
|
Ik vind 't ook wel grappig :bloos:
|
|
ik zeg altijd maar zo, -Al is het paard nog zo snel, de kogel achterhaald haar wel.
en - -Als het paard van huis is, is het naar de slager. en -Het bloed valt niet ver van het paard. en -Beter een baard dan een paard. :rolleyes: |
Citaat:
maar de rest is wel lol hihi:D |
leuke site(Y)
|
Hoort niet op eten en drinken en is reclame.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |