![]() |
Ex laatste vraag stellen
Als je je ex nog een laatste vraag mocht stellen , hoe zou die vraag luiden?
|
Hield je echt van me? :p
|
Waarom mag ik je nog maar 1 vraag stellen?
|
Citaat:
|
WTF, waarom?
|
Heb je uberhaupt vedriet gehad om me en miste je me ?
En dat weet ik dus nog steeds niet.. |
zou je zo vriendelijk willen zijn die enorme foto van mij boven je bed weg te halen? ik vind het een beetje eng.
|
Ik spreek mijn ex nog wekelijks, dus als ik iets wil vragen dan doe ik dat wel. Hmjah ik zou het eigenlijk ook niet weten, we hebben nadat het uit is ook nog wel gepraat over hoe we het allebei ervaren hebben enzo, er is nog maar weinig onduidelijkheid.
|
Citaat:
|
Geen idee.. ik denk dat zij ook meer vragen hebben voor mij dan ik voor hen.
|
Waarom hij er uberhaupt aan begon als hij altijd al in zn hoofd heeft gehad het zo snel mogelijk weer af te breken.
En die ander simpelweg 'En, was het lekker?' maar die vraag heb ik al gesteld, telt niet mee :p |
Mis je me?
|
Het precieze waarom... en de ander of ze me ooit gemist heeft, en of ik nog iets voor haar beteken..
|
Hoe hij zich mij en onze relatie herinnert. Vraag ik me nog steeds wel een beetje af, er kwam al zo weinig uit.
|
Citaat:
|
wie gaf je die herpes? :mad:
|
helemaal niks, besef ik me nu ineens. Ik heb alles afgesloten, geen vragen meer over het verleden :D
nouja....ik kan natuurlijk altijd nog vragen wanneer ik dat dure horloge dat ik hem uitgeleend heb, en hij zij me op te sturen, terug krijg :mad: |
Geen vragen over de relatie, dat is allemaal al goed uitgepraat
|
Exen? Och, dat is al zo lang geleden, en bovendien was ik degene die het uitmaakte. Ik ben wel enigszins nieuwsgierig naar hoe lang het vakantievriendje nog aan me gedacht heeft, trouwens. Van mijn kant was dat niet zo lang, maar ik word natuurlijk graag herinnerd en gemist :P
|
Neuken?
|
Citaat:
|
Doe jij nu dezelfde studie als ik? :D:|
|
Denk je nog net zo veel aan mij als ik aan jou?
|
Alles goed?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanneer krijg ik m'n cd eens terug?
|
Citaat:
|
vind het echt moeilijk om op deze vraag te antwoorden!!
|
Wat moet je van me hebben? :mad:
|
Ik heb geen vragen meer aan mijn ex-vriendjes. En aangezien ik de meeste nog vrij regelmatig spreek.. Uh tsja zou ik het tijdens zo'n gesprek kunnen vragen. Maar zie niet in wát, en aangezien ik het verleden met liefde tot het verleden beschouw... (Y)
|
Ik kan niet kiezen: (aan de jongen waar ik anderhalf jaar mee heb geha)
-WAAROM? -Denk je nog vaak aan mij? (ik vergelijk vaak dingen en denk er toch nog wel vaak aan hem) -mis je me wel eens? |
De meisjes die ik echt niet meer hoef te zien, heb ik niks meer te vragen. En bij de anderen wil ik niet aannemen dat het mijn laatste vraag aan hun is.
Van sommigen wil ik overigens wel graag weten wat er in hun hoofd omgaat, of omging. |
Hoeveel vriendjes heb je nou echt werkelijk gehad?
Ik vermoed dat ik een hoog aantal als antwoord krijg. :bloos: |
of hij me nu ziet als ex, goeie vriendin, of potentiele vriendin
|
Hahahaha mijn ex is al anderhalf jaar oud :(
Dus ik hoef hem helemaal niets te vragen want dat is verleden tijd xD |
Citaat:
|
Weet je echt HEEEL zeker dat je geen homo bent?
|
Dan zou ik hem vragen of hij nog wel eens aan mij denkt...
|
Citaat:
|
Denk je dat het ooit nog goedkomt?
|
Citaat:
:nono: |
ej, hoe is t?
|
Citaat:
OT: Hoe is het om getrouwd te zijn en een kind te hebben? :| |
Citaat:
|
"Kan het raam dicht? Het tocht hier!"
|
Wel meer dan één maar goed ,
WAAROM IN ****** NAAM? :) |
Een vraag stellen, ach... Waarom zou ik? Het is een klootzak na alles wat er is gebeurd. Ik stel liever geen vragen aan mensen die ik niet mag.
Of toch: Watskebeurt met je hoofd:P |
Ben je nog steeds zo'n randdebiel? :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |