![]() |
Ik zoek fighter games voor de pc
Ik heb alleen mortal combat 4 en GG xx reloaded kunnen vinden?
Waarom zuigt dat genre zo ontzettend hard op de pc waar is doa tekken soul calibur enz enz ? |
Als het zo ontzettend hard zuigt, waarom wil je het dan op de pc spelen?
Koop een console (y) |
nee want een console kopen voor fighters ik ook triest
|
|
Citaat:
|
One Must Fall was zo vet. Best fighting game ooit op de PC, brute combo's.
Die combo's hebben me wel een toetsenbord gekost trouwens... |
Citaat:
heeft dan niemand hier gg xx reloaded gespeeld ? |
Ikke wel, maar dat wist je geloof ik al:d
Een van de beste 2d fighters imo. Maar wat is er triest aan een console kopen voor fighters...je koopt toch een console voor games? fighters zijn games..:p De consoles zijn nu ook best goedkoop. |
Jawel, maar dan zul je ook meerdere consoles moeten kopen, aangezien de games nogal verspreid zitten. Tenzij je je Xbox laat ombouwen en de BAED3 Arcade(capcom/SNK) van usenet download en erop knalt. :D
|
Citaat:
er is trouwens ook een nieuw deel uit ( al een tijdje ) One Must Fall: Battlegrounds opzich wel aardig, maar natuurlijk niet het niveau van de oude beat 'm up (y) verder @ ts: euhja.. dunno of het perse nieuwe games moet ik zijn anders zou ik zeggen; Battle Arena Toshinden (y) of Virtua Figher ofzo ? |
FX Fighter heb ik me lange tijd mee vermaakt.
MK3 was na gewenning ook goed te spelen. |
Citaat:
jaa dat waren nog es tijden, heb ze hier nog alle twee ergens liggen :) FX Fighter en FX fighter turbo (y) owja en MK Trilogy is ook wel een aanrader :) |
Nebula CPS2 Emulator met Street Figher 2 serie, Street Figher Alpha/Zero trilogie , Marvel VS Capcom , Darkstalkers etc. is ook wel dik ;p
|
Zoek je alleen fighters of ook GOEIE fighters? Ik ben nogal kritisch en ik vind guilty gear een van de weinig goeie games tegenwoordig..de rest gaat me veel en veelstesloom:p
|
Met MAME kan je uiteraard alle klassiekers spelen. Ook in 3D en een nieuw jasje.
Google er maar op. |
Citaat:
@vinzz&deadlock ja cps2 zitten vette fighters op de neogeo emulator barst ervan . Maar nu zocht ik eigelijk een fighter die echt voor de pc is maar zoiets als doa of sc (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Super Street Fighter II Turbo
Altijd de moeite waard. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11. |