![]() |
The X Files
Hai Hai,
Wie is(WAS) hier nog meer X-Files Fan? Ik was er helemaal weg van toen ik 12 ofzo was... had alle seizoenen op videoband van iemand geleend die het allemaal opgenomen had, en echt geweldig. Nu vind ik het helaas veel minder....... Mijn favorieten afleveringen komen zeker uit de eerste seizoenen, wie kent die goeie aflevering over de Adam's en Eve's? (y) nou benbenieuwd..... mulder= :) :) hihi miep |
ik vind het nog steeds een toffe serie..wanneer komen weer nieuwe?
|
Ben heel lang fan geweest...de laatste tijd volg ik alleen nog maar de doorlopende verhaallijn door die afleveringen die te koop zijn te kopen...
De coolste aflevering vonk die in het bos met die onzichtbare wezens :cool: |
Yep, vroeger kijk ik daar naar :) Heel in het begin niet, maar dat heb ik ingehaalt door de herhalingen.
|
ja, ik heb het ook wel es gekeken, alleen toen het op tv was, kwam het eigenlijk te laat voor mij...
niet echt superfa ofzo, maar k von ut wel leuk! komt t nog weer een keer op tv? |
Citaat:
|
Citaat:
enne IK weet niet wanneer het weer komt.... |
Heb ook aardig wat afleveringen gezien.
Vond het altijd wel tof |
Heyhey ik vind the x-files ook echt heeel leuk ook al denken mijn vriendinnen er vaak anders over :D mja dat vind ik niet erg ik vinnet ook erg jammer dat mulder er niet meer is en dat ze gaan stoppen dr mee :( maar de film vond ik ook goed! ik intereseer me wel in die dingen........
|
Ik heb het altijd gevolgd (nou ja, vanaf het tweede seizoen dan, seizoen later in de herhalingen gezien), maar nadat Mulder ontvoerd was kon het me niet meer zo boeien....en nu wordt het niet meer uitgezonden? :confused:
|
Citaat:
maar iemand anders die wel weet wanneer t weer terugkomt? |
Elke donderdag op Yorin (rond middernacht). En elke zondag op BBC2 (ook rond middernacht).
Yorin zendt het niet altijd uit, hebben ze andere programma's ofzo... Ik ben helemaal fan, toen ik 12/13 was helemaal. Heb van seizoen 1, 2 en 3 de box, seizoen 4, 5, 6 en 7 komen soon (heb zo mijn connecties ;) ). Ik heb beide computer'spellen' en natuuurlijk The Movie. Heb ook van alle zaken van seizoen 1 en 2 een filecabin gemaakt, was gekkenwerk, maar ik was jong. Nu ben ik niet meer zo heel fanatiek, ik kijk nog wel elke donderdag naar Yorin (hoewel ze het niet altijd uitzenden) en zondag naar BBC2. Wel jammer dat de serie stopt na seizoen 9, maar dan is het ook 9 jaar lang leuk geweest he :) Overigens is mijn lievelingsaflevering Emily (zogenaamde gekweekte dochtertje van Scully) geen idee waarom, maar vond die echt goed. |
juh vroeger rond me 12e idd vond ik het ge-wel-dig.
Maar na een geweldig 4e seizoen zwakte het zo af.. en die nieuwe afleveringen zijn echt gaar.. en een van me favo afleveringen is Clyde Bruckmans final repose. |
Ik vond Redux trouwens ook heel erg sterk...
en requiem...ik vond t zo zielig toen scully door de woestijn liep met dr zaklamp en de hele tijd Mulder riep... :( |
ik ken hem wel de aflevering alleen mijn favo blijft denk ik toch die van tooms of die serie van black cancer kweet zo niet hoe die heet en die met the peacock familly blijft ook errug cool
|
:eek: Ik vond die Ep wel leuk waar die Alien verkleed als gewoon een 'normaal' iemand in een Apartementen complex woonde en dan alsie thuis kwam zo z'n ogen uit dee en z'n nep oren af :eek:
|
X-Files roeleert echt keihard!!!!
Helaas heb ik nog niet alle eps gezien maar ik ben bezig ;) Ik vond het wel cool dat ze in de laatste aflevering met Mulder weer terugkwamen bij die plek uit de allereerste aflevering :) |
Vanavond The Sex Files 1 :cool::D
maar ontopic, vroeger von k The X Files ook vet cool, maar laatste tijd kijk ik er niet echt meer naar |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |