![]() |
Burnout 4: Revenge
Heeft iemand hier dit spel al? Ik wil hem misschien gaan kopen, maar heb takedown, is deel 4 dan wel orgineel genoeg om nog eens 50 euro aan uit te geven?
|
beter koop je moto GP URT 3 voor de xbox.:)
|
Beetje vreemde vergelijking. Maar goed, ik heb 'm dus toch gekocht, de PU kwam binnen en daarin stond dat het roer omgegooid is, en klopt ook wel wat. In de tracks meer shortcuts, meer jumps en ook mooier. Vooral online heeeeel vet :cool: (y) .
|
Ik heb 2 en 3 al. Wacht wel tot 4 platinum is :P
|
Citaat:
|
Mja, dat is dan weer wel een goede reden >_>
|
als je een omgebouwde xbox hebt kan ik voor jou 't spel wel leveren :D
|
Citaat:
|
:d
|
Al gedownload en gespeeld.
Kicke spel, niet echt veel vernieuwing maar de nieuwtjes erin zijn wel leuk. advies: bouw xbox om en download. |
Citaat:
|
Citaat:
|
spellen copien is zo triest
|
Citaat:
|
Citaat:
Xbox live ownt. Rainbow Six Black Arrow, Halo 2, PGR 2, DTM 2, Colin McRae, Burnout, Midtown Madness en Rallisport challenge. Allemaal spellen die ik nog regelmatig op xbox live speel, die ik anders bijna niet meer zou spelen. Als je een beetje n actieve vriendelijst hebt, dan is xbox live echt wel een reden om een xbox te kopen. |
Citaat:
|
Oftwel je kun niet online met een illegaal spel net zoals Bossen bedoelt :rolleyes:
|
Dat kan trouwens wel.
|
Citaat:
:rolleyes: |
stop de persen
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan nog, wat is het nut van ombouwen als ik ze orgineel ga kopen om online te kunnen!? |
Citaat:
|
Na een tijd heb je geen zin meer in online meuk, let maar op
|
Citaat:
|
Ik vond het een beetje te makkelijk, een beetje opletten dat je nergens tegenaan rijd en je wint al heel veel.
Hoewel het wel weer eens wat anders is dan alleen rondjes racen.' |
Citaat:
@ T_ID: daarom is online dus ook leuker, heb gister online een race gereden waar alle 6 de racers wel een moment eerste hebben gestaan, en we echt dicht op elkaar zaten. Dat is echt super vet (y) . Van die dikke gevechten tussen rammende auto's die ook nog s 300 rijden en tegen het verkeer in <3. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |