![]() |
Wat je jouw gevoel bij Hazes?
TS begint:
Ik word helemaal paranoide van alle commotie rondom die vuurpijl met as die de lucht in ging. Een vagelijk boek wat uitkomt, een serie over hem op de publieke zender, Rachel die ineens bij Barend en Van Dorp te zien is (N) Pfff |
Doet me niks. :|
|
De topictitel klopt niet helemaal geloof ik..
maar ik vind het ook nogal aanstellerij allemaal. Gisteren, op Nederland 2 (de TROS natuurlijk weer), hoe lang duurden die Hazes-uitzendingen wel niet. Dat is toch niet nodig? :o |
lig er niet wakker van
maar als ik er mee geconfroteerd wordt erger ik me er aan. |
Ik snap best dat die vrouw en kinderen iets willen doen, om hun verdriet te verwerken, maar ik vind de manier waarop ze het doen nogal overdreven. Als zo'n vuurpijl echt zijn laatste wens was; prima, gewoon doen. Maar waarom dan met zoveel publiciteit? Waarom niet gewoon met alleen naaste familie?
Ook zo'n boek, een tweede afscheidsconcert en al die interviews vind ik overdreven. Maar gelukkig heeft Rachel aangegeven dat ze tot een jaar na z'n overlijden zijn wensen zou laten nakomen en dat ze daarna uit de publiciteit gaat en het zelf gaat verwerken. Ik hoop dat dan maar :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hazes, de gekste!
|
Citaat:
|
Andre was een lompe drinkeboer, maar had wel muziek die in bepaalde sferen heel aangenaam is.
Rachel Hazes moet van alle media verbannen worden. Wat een viswijf zeg. |
Afscheidsconcert in de ArenA een jaar geleden was wel mooi :o
|
Ach, ik vind dat je hem moet beoordelen op zijn muziek. Niet op de media aandacht voor zijn vrouw.
|
Zijn muziek heeft zeker wel wat maar ik kan niet begrijpen waarom er zo veel media aandacht aan wordt gegeven. Ik ken niemand in mijn directe omgeving die erna luistert.
Volgens mij is HAzes oom vooral geliefd bij de lagere sociale klassen in Nederland. Van die Tokkie figuren. |
ik ben met coopergirl.
|
Citaat:
|
Ik vind al die commotie en publiciteit wel triest. Alhoewel André Hazes -hoe slecht hij ook was :P- een groot volkszanger is geweest, en talloze fans erbij willen zijn, vond ik dat hele gebeuren met het herdenkingsconcert en de vuurpijlen zwaar overdreven.
Dom wijf, die Rachel. |
Ik denk dan aan mijn broer..
|
Zelfde mening als coopergirl. Pff je kan het ook overdrijven.(N)
|
ik zou 't boek eigenlijk best willen lezen :o ...
maar ik gun raggel dat geld niet. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hazes zelf boeit me helemaal niet. Maar zijn vrouw mag dood.
|
Dat zijn vrouw en kinderen nog een groot geldbedrag geëerfd hebben als ze al die lege drankflessen nog hebben ingeleverd. :)
|
Zeg maar niets meer...
|
Beeeeeeeeh.
Ja, ik doe een geit na. :) |
Stom, nou hij dood is krijgt hij meer aandacht dan toen hij leefde. En wat die Rachel betreft, als hij nu nog leefde, waren ze gescheiden, dus ze moet niet zo zeuren.
|
Ik heb geen gevoel bij die man.
|
He-le-maal niets. Ik kan er niet om lachen en ik kan er al helemaal niet om huilen.
|
Citaat:
|
Citaat:
waar baseer je dat op mijn vader houdt toevallig ook erg veel van Andre Hazes en wij zijn echt totaal niet 'lagere sociale klasse' en zo kan ik nog veel meer mensen opnoemen die geen Tokkie figuren zijn enne mensen kunnen wel zeggen dat hij nu veel meer aandacht krijgt enzo, maar hij was ontzettend populair (niet bij iedereen idd) nog voor zijn dood. Anders had ook niet heel de ArenA vol gezeten met fans he. verder hou ik zelf ook niet zo van andre hazes |
Ik heb die kerel altijd al een zwijn gevonden, daar verandert deze hype niets aan.
|
Meh, ik kan slechts één nummer van hem verdragen.
|
"zijgelooft in mij" en "bloed zweet en tranen" krijg ik toch altijd wel soort van kippenvel van :o
|
Ach, ik heb -zoals de meeste mensen- weleens wat van hem meegezongen in de kroeg. Zijn muziek doet mij verder niks. Als persoon was hij een zielig figuur en zijn begravenis was een walgelijke wanvertoning die mij een grote afkeer inboezemde voor het Nederlandse volk.
|
/rofl
|
Geen gevoel.
|
Nou en?
|
Rot toch een rotend op met die Hazes. Jagh.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het wel irritant dat rachel nu maar blijft proberen om andré in het nieuws te houden, steeds dingen vrijgeven en dat soort shit. Echte fans vergeten hazes niet, hoef je niet zo je best voor te doen!
|
van Heineken ga je dood
|
Citaat:
|
Wat een ontiegelijke kutzooi/aanstellerij/onzin toch allemaal
|
Raggel is een snol ole ole
|
die gast is dood, klaar, finito, aan zn eind, leeft niet meer
for fuck sake geen duizenden herdenkingen e.d ik woon ook nog eens in de buurt van zijn cafétje :| :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
hhehehe hazes is doodm na:D hij geeft me debnen koude gevoel foz:.D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18. |