![]() |
Gedicht
In know it's not my way
to be with you and love you But it is too hard to be alone With you on my side I was strong I could do everything, with you You were my helper, my saviour Now it's too late and you are gone I have to do it by myself... Were you not serious, when you said I'll always be with you? I'll always rescue you? Because now I'm in need and you're not here I know.. That you lied I was just a game for you So all my tears will vanish once Once, I'll forget you But now the pain it is too deep And I will cry for you. |
ik heb het niet zo op Engelse gedichtjes, toch wil ik hier even op reageren.
Dichten is niet, zinnen schrijven en die afbreken, zelfs niet in het Engels. Verder selecteert een dichter zijn / haar woorden, overweegt ze telkens en zorgvuldig opnieuw. Ik mis originaliteit. Het zijn allemaal van die lege clichés die alleen een werkelijk naïve wereldvreemde geretardeerde lezer zouden kunnen verrassen. |
Halo' said it all.
Probeer het nog is in het Nederlands, je moedertaal, je zult zien dat het dan beter lukt. Voor de rest moet je gewoon blijven proberen, posten en de reacties serieus nemen; dat zijn allemaal zaken waar je erg veel van kan leren (Y). |
En luister niet naar Within Temptation zooi tijdens het schrijven van poëzie :o
|
waar slaat dat nou weer op? :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |