![]() |
[MP3] The Game Remix
The Game ft 50 Cent geremixt voor de website ML75
Veel tijd in gestoken, het refrein klinkt niet helemaal maar dat komt omdat het normaal met die kut melodie meegaat die ik niet heb gebruikt. Commentaar graag. |
beter ga je iets anders gebruiken dan Rapidshare (n)
|
Ik vind het origineel al zwaar kut, en daardoor de remix eigenlijk ook
je beat is wel goed maar weinig bijzonder. en ik vind het nummer niet echt heel anders klinken dan het origineel. |
Voor de zeikerd heb ik nu m'n 2e remix op yousendit.com geupload
Deze vind ik persoonlijk wel beter. |
Trouwens vergeet de bovenstaande 2 versies.
Hier is mijn eindresultaat waar ik ook niet meer verder aan ga werken. HIER |
Los van dat ik alles van G-Unit nogal nare bagger vind, klinkt het allemaal nogal ehh... cheap. Je moet echt andere samples gebruiken. Voor hiphop klinkt het meestal wel het vetst om (op z'n minst voor de beat) oude funk/jazz/soul te samplen (en dan natuurlijk door elkaar te gooien).
Ik heb even als voorbeeldje snel wat met Jurassic 5 in elkaar geflanst. Jurassic 5 remix |
Dit is meer een Yousseff en Kamal beat eigenlijk...
|
Daar komt nog eens bij dat de maat compleet niet gelijk loopt met de raps, uiterst irritant!
edit: nu zie ik die Twisted-dj's site van je, herinner ik me eerdere topics en lach ik me al helemaal kapot... Ik hoop voor je dat je 't nog niet in hebt gezonden? |
Citaat:
Maar om even om antwoord op je vraag je geven: Nee ik heb een verbeterde versie gestuurd omdat ik na het beluisteren van dit nummer ook hoorde dat de tekst er half naast zat. |
|
Citaat:
2. Dit is niet mijn stijl qua beats sorry |
Citaat:
Ik heb dat even als voorbeeldje snel in elkaar gegooid. Dus er zit wat gekraak in, de bas is nogal vaagjes. Maar ik wilde gewoon even laten zien dat het niet hoeft te klinken alsof je op je 486 net midi hebt ontdekt. |
Citaat:
|
Citaat:
http://img12.photobucket.com/albums/...1/rolleyes.gif http://www.gopspotlight.com/funny/rolleyes.jpg :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
En gast, die track van je ligt nog steeds té ver uit de maat, echt niet normaal! |
Citaat:
-ok, neem even tijd om het in je hersenpan te laten neerdalen- Daarnaast, ik kan samples van de allerbeste producers gebruiken en die kut laten klinken. Als je vindt dat het een belediging is, als ik zeg dat die geluiden een midi-sound hebben, dan beledig ik nog altijd jou en niet degene die de kits namens Dre en Timbaland hebben samengesteld. Daarnaast wil ik ook best even Dr. Dre beledigen: Zo top vind ik hem niet. Als je kijkt naar de nummers van Dr. Dre, die wel vet zijn, dan komt dat niet bepaald door hem. Een nummer als California Love is gewoon letterlijk Woman to Woman van Joe Cocker. The Next Episode is zelfs inclusief breakbeat van Missin' Linx - M.I.A. overgenomen. Het origineel van My Name Is heb ik hier ook op plaat staan. Hij samplet een loopje en dat is het dan. De nummers die hij zelf maakt zijn nare cheap klinkende blije synth-deuntjes. |
Citaat:
Verder sluit ik me graag bij jou aan. |
Citaat:
|
Citaat:
Wel een vet nummer though ;) |
Hahahahahaha
|
Citaat:
|
oh en die nieuwe versie vind ik beter maar VARIEER WAT IN DIE BEAT, hij blijft steeds hetzelfde!
|
sja, ik vind de rap af en toe nog een beetje spaak lopen (uit de beat dus) en de beat vind ik een beetje fantasieloos, met dat *clapclap*, t probeert catchy te zijn maar t werkt niet zo.
En die synth vind ik cheap, mag of cheaper of juist meer orkestraal. Verder klinkt t op zich wel ok, maar ik kan er weinig mee. |
Citaat:
|
|
Citaat:
Citaat:
|
Je kontgat Jaap, je kontgat is om te lachen.
|
geesh, wat klinkt dat onsamenhangend, gewoon alsof je een beat en een rap tegelijk aanzet zonder te kijken of het wel past
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kinders, niet zo vitten op elkander.
En muddy, als je niet tegen kritiek kunt moet je hier niet posten. |
Citaat:
|
Hha ke s[e;t lut
|
Citaat:
We kunnen lachen om je carrière hier op 't forum en je oude nickname, je kan zeggen dat het een kut-instrumental is, je kan mij uitlachen om mijn misschien wat matige hiphop-kennis. Maar iedereen die een beetje verstand heeft van muziek hoort gewoon dat jouw beat niet gelijk loopt aan de tekst. Op 3:01 begint de "touch me, tease me" lijn veel eerder dan het begin van je loop, dat is echt het allerbeste voorbeeld dat het gewoon niet loopt. En op 1:52 en 2:34 begint de tekst ook al voor het eind van jouw loop, en dat kán soms inderdaad best leuk zijn of goed uitkomen en dan goed klinken. Dat is alleen het geval als er ook een stukje tekst vooraf gaat aan de eerste 'tel' in de tekst. Maar in jouw geval klópt het gewoon niet! En dat het een kut-instrumental is, is geen excuus, dan kan je het origineel ernaast leggen en het vergelijken hoe het daar op de beat ligt en hoe de timing is. Verder heb ik op die beat echt weinig aan te merken, klinkt okay. Begrijp me niet verkeerd dude, je moet het proberen te zien als opbouwende kritiek en je er niet direct proberen onderuit te babbelen. Het klopt niet, klaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is het, als je alles qua beat-opbouw zo exact heb gebruikt, nog wel een remix dan?
En hoe kan het dan dat de teksten bij jou gewoon compleet niét uitkomen? |
Het ligt gewoon aan jullie oren. Nátuurlijk klopt Muddy's beat. Als dit geen commercieel succes gaat worden weet ik het ook niet meer! Hulde, wat een talent!
|
Hahaha wat een grap.....man man man.
|
Jij bent en grap, en het wordt een succes... ;)
|
Sure buddy. Veel plezier in je eigen wereld.
|
Citaat:
|
|
zoals ik al zei heb ik deze versie nog een kans gegeven maar dude dit kan echt niet. de rest van het nr is best aardig gedaan maar dat "this is how we do" kan gewoon niet op deze manier in het nr. het zal best dat je dat expres zo hebt gedaan maar dan nog klinkt het gewoon alsof je het gewoon random in de track hebt geflikkerd. als je dat sample'tje inkort tot 1 enkele zin kun je het er best een paar keer tussendoor gooien maar je moet het niet te vaak loopen want dan slaat het nergens meer op :)
|
Citaat:
|
het past idd niet op die beat, snare komt af en toe heel raar over en die cello-sample is godsirritant, daar mag best wat variatie in
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57. |