![]() |
bozen [ophangen boven verwarming]
Ik ben bezig mijn boxjes op te hangen. Een logische plek voor een zou vlak boven de verwarming zijn (paar cm). Kan dit slecht zijn voor mijn boxjes, in verband met de hitte?
|
denk niet dat dat heel goed is nee...ligt er wel aan hoe warm en hoe vaak je je verwarming aan hebt...en wat voor boxjes het zijn...
|
Dat ie boven de verwarming hangt, kan op zich niet zoveel kwaad. Het enige nadeel is dat je boxen dan veel temperatuursverschillen gaan ondergaan (van koud tot heel warm boven de verwarming) en deze temperatuursverschillen zijn net heel slecht voor je boxen.
Zowel je klankkast als je magneten van je boxen zijn best gevoelig voor temperatuursverschilen. Daarenboven zal wsl ook de vochtigheidsgraad vlak boven je radiator meer fluctueren dan wat verder van je radiator, en ook dit is niet optimaal voor je geluidsinstallatie. Kortom, best niet doen dus !!! |
Het beste niet doen idd,
maar ach, als je niet zo gehecht bent aan je boxen omdat ze toch niet duur waren ofzo... zou ik me er niet zo druk om maken. Ik kan me niet voorstellen dat ze er kapot van gaan. |
tnx
Nee, waren prijzige boxjes. |
hum, als het plastic is, dan krijg je vermoedelijk interessante vormen ........ :D
|
De gemiddelde verwarmingsradiator wordt echt niet heet genoeg om plastic te doen vervormen hoor :D
|
Citaat:
Tenzij Bozen een of ander meervoud van Bose is ofzo ;) |
Citaat:
|
fix0rzed
|
(y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53. |