![]() |
beschuit
Hoe eet jij je beschuitje? Ikzelf eet ze het liefst met aardbeien.
|
Ik eet ze het liefst met (boter en) muisjes, maar ik smeer/leg er in principe alles op (dat ik ook op mijn brood zou doen).
|
Hagelslag of witte suiker.
|
Met aardbeien vind ik ook het allerlekkerst. Op de tweede plaats komt ander fruit en anders muisjes/suiker :)
|
Met muisjes vind ik heel erg lekker, maar eigenlijk eet ik nooit beschuit.
|
aardbeien of verse jonge kaas
|
met smeerkaas
|
Aardbeien is wel erg lekker, maar die hebben we heel weinig.
Meestal eet ik een beschuitje met hagelslag. |
Met muisjes! :p
En het is altijd lekker om gebroken beschuit door de melk te doen en dan stroop erover heen. |
Het liefst met van die (harde) muisjes, maar ik mag die muisjes niet (ivm de suiker)...met (jonge) kaas vind ik beschuit ook erg lekker.
|
aardbeien of pure hagelslag :)
of met een laagje huttekase of kwark en dan een beetje jam :) |
Ik eet niet zo vaak beschuit, soms als ik ziek ben met boullion of een beschuitje met jam.
|
Ik eet geen beschuit.
|
Ik eet zelden beschuit maar ik vind het het lekkerste met (gestampte of gewone) muisjes, hageslag, aardbeien of alleen boter.
|
ik mag geen beschuitjes meer :( want er zit ei in (of is dat alleen in de twentse beschuit?). Maar ik vond altijd twentse beschuit het lekkerst (van die grotere) en dan met boter en pure hagelslag of met kaas of idd met muisjes (gewoon of gestampt)...maar dat mag ik allemaal niet meer :( door eiwitten en suikers. Verder vond ik het ook erg lekker met aardbeien :), maar dat hadden we niet zo vaak eigenlijk.
|
Muisjes, hagelslag of jam. :) Maar ik eet heel weinig beschuit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54. |