![]() |
msn spaces probleem
ik ben niet alleen met dit probleem; Mensen die hetzelfde hebben gehad: laat van jullie horen!
Ik kan geen foto's meer uploaden op mijn space en mijn msn groep. De uploadtool wil maar niet installeren. Overal zegt men iets anders en heeft men andere oplossingen, maar tot nu toe heeft niets geholpen. (msn zegt dat het aan de firewall ligt, ergens anders ligt het aan SP2 dat de zaak blokkeert,...) Iemand tips of een oplossing? |
MSN Messenger valt ook onder instant messageing, dus
overigens zou ik in dat topic wat meer kloppende info geven, zoals wat je zelf al geprobeerd hebt overigens houd een firewall de installatie van een tool niet tegen, hoogstens de verbinding die hij maakt met de server, deze moet je dus toegang geven tot je firewall |
telkens leggen jullie de link met messenger, waarom?
maargoed, ik zal ook in dat topic er eens over beginnen. wat ik al geprobeerd heb: -in internet-opties heb ik bij geavanceerd het vakje "check for publisher's certificate" uitgeschakeld -in norton firewall heb ik groups.msn.com bij de veilige sites toegevoegd -ik heb die uploadtool al handmatig proberen te installeren iemand raadde aan sp2 te deïnstalleren, maar dan heb je weer met allerhande andere dingen problemen, zei die. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wellicht is het zo dat alsnog een router de boel blokkeerd, although me dat wat raar lijkt, maar heeft MSN Spaces daar geen FAQ over? |
ik heb de firewall van de router ook uitgeschakeld. dus daar kan het ook niet aan liggen denk ik?
de faq heb ik allemaal al bekeken, maar ik krijg het maar niet in orde :s Citaat:
nu heb ik het daar ook al wel gepost :o |
Citaat:
Edit die post, vink "verwijderen" aan, druk op "verwijderen" Heb, ontopic, helaas zo 1-2-3 geen mogelijke oplossing, wellicht dat iemand anders hier nog een idee heeft |
in orde (y)
|
Ik kan het ook niet meer :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |