![]() |
29-9, Winston Amsterdam, The Power & The Glory (usa) + The Setup (b) + nog 1
The Power & The Glory (usa) + The Setup (b) + Officer Jones And His Petrol Car Problems (b) + AFTERPARTY with DJ Dirk Diggler
Date:29-09-05 Doors: 20:00 / Show : 20:30 Venue: Winston International Extra info Entrance: 7 Euro Eindelijk weer eens The Setup (Y) |
2 weken geleden the setup weer eens gezien in antwerpen, erg harde band inderdaad.. helaas heb ik een avonddienst anders was ik wel even naar amsterdam gegaan maar helaas :(
|
Nog 2 dates erbij voor The Power & The Glory samen met The Setup:
Oct. 28: Leeuwarden@Mukkes Oct. 29: Tilburg@013 |
Tilburg 013!
present (y) |
misschien dat ik ook wel even kom buurten in tilburg
|
29 oktober is geloof ik ook alec empire.
|
oh dan ga ik helemaal naar 013 toe :D
@Born to Lose Als je "Hans" of weet ik veel hoe die gast heet maar thuis laat, dat is toch een maat van jou? |
Nou, ik heb zin in donderdag (Y)
Ik hou wel van t winston. |
Citaat:
|
hans schwanz
|
Citaat:
voormalig statix-x? |
The setup moet hier eens in de buurt komen spelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
neem Hansje maar lekker mee hoor Gerrit..iedereen is gewoon jaloers op zijn moves ;) Ik ben, denk ik, aanwezig in de winston. Power and the Glory gemist op Ieper, dus ga ik voor de herkansing. Nieuwe Setup cd heeft hier al menig rondje gedraait, dus daar heb ik ook wel weer zin in. |
Is dat die vent met die plaggen haar op z'n wang? Ging die vent niet op de vuist met de merchdude van Ensign in Waterfront toen?
|
hij had iig een boy george avatar
gay dus |
Citaat:
|
harde bazen: (hans en gerrit ) :)
http://img.photobucket.com/albums/v6...nodrama/08.jpg http://i4.photobucket.com/albums/y13...x/IMG_2041.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
ehm ja die dude bedoelde ik dus :(
|
Is dat nou een vrouwenbroek op die eerste foto???
Je gaat me toch niet vertellen dat die gayass trend over is gewaaid naar nederland? |
Jawel.
En tombeur is present. Ik niet. |
erg homofiel verantwoord
|
Citaat:
Nog meer mooie pics in die photo emmer: De Good Charlotte/sexmetal fanclub... http://img.photobucket.com/albums/v6...nodrama/06.jpg |
die zie ik wel eens op shows
|
Citaat:
when..doess....the...hurting...stop.....? |
Ga jij naar sexmetalshows dan?
Make up op, een Themapleroomstheorytopreventtheblowupoftheeiffeltowershospitalityunits closethomosexual shirt aan, boevenzakdoek om je nek en skintight jeans aan? :P |
Citaat:
|
Watch it Kutter, it's a bee grenade!!!
whut? b000m! |
Hm. Is Hans afgevallen ofzo? Want da's toch dikke hans de freerecordshow werknemer in rotterdam?
|
Citaat:
|
Nu is ze nog volop into de hc trend. Lekker posten op Asice met lelijke mannen enz. :P
|
hehe, malice heeft al een topic laten escaleren iig (y)
|
I'm at a loss for words.
|
Pas maar op Carn, het zou besmettelijk kunnen zijn. Zeker voor noeste metalkrijgers.
|
Achjoh, die paar maandjes vallen uit te zitten.
Over een paarmaanden is het tijd voor deathmetal, daarna een tijdje gothic en vervolgens gaat het richting de electronische muziek denkik zo. Dus laat maar gewoon, niet iedereen is zo down met the core als deadnation natuurlijk. |
oei dit gaat weer een fijn topic worden \m/
het moet escaleren! |
Zoals geertje wilders het zou zeggen:
Ik heb niks tegen de hardcorescene, ik heb iets tegen de uitwassen van de hardcorescene... |
Citaat:
|
Ik heb die Hans nog eens een poeier in zijn lever verkocht omdat hij als een lomp boer omzich heen stond te raggen in een pit (bij lostprophets wel te verstaan :o) waar allemaal kleine meisjes stonden. Die tikte hij zo allemaal om met zijn cruciale eastpak rugzak (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de rest is echt not done, doe mij maar ietsje simpeler en tijdlozer (y). |
Citaat:
Alleen toen kwamen de emofruits het nog eens dunnetjes overdoen... T zou me niks verbazen als the darkness een project is van een of andere emofruit.. |
Citaat:
Dat dudes die vrouwenbroeken dragen fuckin gay zijn blijf ik echter vinden.... |
Citaat:
|
Ik lees alleen een sneer in mijn richting. Misschien moet jij je posts hier eens herevalueren. Misschien kom je er dan achter dat je niet helemaal typed wat je bedoelt.....
En al was het grappig bedoelt. Dat kan ik niet ruiken. |
Dat kan zelfs een jachthond niet ruiken...
|
Waar het over ging weet je wel neem ik aan?
Citaat:
Mocht je hem nog niet snappen, scroll even naar boven en lees het topic. Niks sneer, poets of wat dan ook. Voor de verandering. (ik gebruikte je slechts als een synoniem voor down met the core for life, hoe hoe je t wilt noemen). |
jongens toch:D
leuk topic |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18. |