![]() |
Hij houd toch van me
Ik heb een week geleden een topic geopend toen het net uit was met mijn vriend.
Nu zijn we een week verder, hebben we een beetje gepraat, maar er veranderd niet veel. Ik heb hem vanmiddag gevraagd wat ik nou moet doen, op hem wachten, doorgaan met mijn leven of wat dan ook... Hij heeft gezegt dat hij nog heel veel van me houd en ik voorlopig nog zijn nummer 1 ben, omdat dat niet zomaar over gaat. Nu vraag ik me af: weten jullie misschien waarom hij het toch uit heeft gemaakt? Mist hij me echt? Houd hij echt nog van me? Of voelt hij dit echt maar wilt hij er toch mee stoppen? ik weet dat jullie zijn gedachte en zijn gevoelens niet kunnen lezen, maar misschien hebben jullie een voorgevoel..? |
Heu waarom vraag je aan hem wat jij moet doen? Je moet zelf beslissen of je met of zonder hem verder wilt gaan. Doorgaan met je leven moet je sowieso; een relatie zou dat niet al teveel mogen belemmeren.
|
Tuurlijk geeft hij nog heel veel om je en hij zal je (voorlopig) ook liever niet graag met een ander zien, vandaar dat hij zegt dat jij zijn nr 1 bent (wat je allicht ook zal zijn.) Nu kun je op hem blijven wachten... maar hij maakt het niet voor niets uit, ergens houdt hij dan (net) niet genoeg van je.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verder gaan met je leven. Wachten vind ik een beetje zinloos. Hij heeft het niet voor niks uitgemaakt. Natuurlijk heeft hij nog gevoelens voor je, die gaan niet van de ene op de andere dag weg (behalve als je hem heel kwaad hebt gemaakt oid).
Say the magic words: 'Waarom heb je het eigenlijk uitgemaakt?' Citaat:
|
je bent 15. gewoon lekker rondsnollen (y)
|
is ook wat hij graag wil (y)
|
ja.
iedereen blij (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47. |