![]() |
een beetje: ....
Een beetje raar, maar ik vroeg me af, wat klopt er volgens jullie het best, een beetje dood, een beetje zwanger of een beetje aangeschoten?
Ik weet dat het allemaal niet kan, maar ik zou voor een beetje dood gaan, omdat er hersendood is. |
:D
Nieuw dieptepunt:o |
je kunt een beetje neergeschoten zijn.
Als het een schampwond is en je net niet helemaal neervalt oid :D |
"He's not quite dead!"
|
beetje triest
|
hoe the fuck kan je een beetje zwanger zijn? zit ern dan maar een half kind in je buik ofzo?
|
Citaat:
|
xD
|
Ja ze kunnen alledrie:D
Half dood, wanneer je hersendood bent maar je hart hetn og doet. Half zwanger, zwanger van een dood kind of al halverwege de bevalling. Maar ook wanneer hetk ind al geboren is maar de moederkoek er nog uit moet. En half neergeschoten zoals Katje zei met een schampwond. |
een beetje onzin-achtig, dus kansloos...
|
aan·ge·scho·ten (bn.)
1 in lichte graad dronken => halfdronken, tipsy neer·schie·ten (ov.ww.) 1 met een schot verwonden of doden en doen vallen => neermaaien :confused: vanwaar aangeschoten in de tekst en neergeschoten in de poll? |
Beetje een kuttopic.
|
Citaat:
Nouja, een beetje neergeschoten vind ik heel vreemd, en een beetje aangeschoten kan volgens mij best. Maar ik ga maar voor 'een beetje dood'. Wat een maf topic trouwens. |
Een beetje zwanger, dat ben je als je de vrucht niet levensvatbaar is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik snap het nut van de vraag trouwens niet echt. En ik vind dat het allemaal helemaal niet kan. |
wtf
|
Een beetje verliefd huhuhuhuuhuhuh
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een beetje op slot :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
|
hihi:o
|
de bevolking van new orleans is een beetje dood
|
:)
|
verliefd?
|
:)
|
Citaat:
Fatsoenlijke topics maken is zoooooo moeilijk, tegenwoordig. |
Wat is dit nou weer voor een gaar topic... :confused:
|
ik hou het op een beetje neergeschoten
|
:D (y)
|
iedereen die niet voor de onderste optie heeft gekozen heeft het fout
|
Citaat:
als ik een slapend been heb slaap ik ook niet een beetje.. toch? |
Ik ben een beetje moe. :(
|
Ik ben een beetje verveeld
Wat een kuttopic |
't Is inderdaad wel een beetje een kuttopic.
|
Citaat:
|
ik ben een beetje ziek:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uhm, een beetje neergeschoten kan dan denk ik wel, want neergeschoten impliceert dat je neer gaat (en dan op de grond valt, jeweettoch) en je kunt wel half overeind blijven staan. ^^ |
Citaat:
Bij deze ga ik voor: een beetje slapen |
Citaat:
vooral de overgang van diepe slaap naar wakker worden is mooi, dan worden alle omgevingsgeluiden bewust verwerkt (bij mij dan :o) |
Citaat:
|
Een beetje neergeschoten, omdat je ook nog levend kunt blijven en de kogel verwijdert kan worden.
|
mjah, en van een kogel in je arm kun je ook op de grond vallen. Dan ben je wel neer. En geschoten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |