![]() |
minste calorien koekjes??
Ik vroeg me af heeft iemand een idee van welke koekjes je niet dik word?? :rolleyes: Misschien beetje rare vraag maar ik ben echt verslaafd aan koekjes en zou graag willen weten welke je wel kan eten en niet dik van word..
Thanks!! :evil: |
als je de hele dag koekjes eet boeit het niet welke het zijn, dan wordt je van alle dik :P en als je gewoon 1 of 2 koekjes per dag eet boeit het ook niet, want dan word je van geen van alle dik.
(oke, over het algemeen zitten in biscuitjes, speculaasjes en andere kleine koekjes minder calorieën dan in gevulde koeken, gangmakers, boterkoek enzovoort, maar ik neem aan dat je dat zelf ook kunt bedenken :)) |
Ik dacht dat speculaasjes best vet waren??
biscuitjes zijn idd goed. |
Die droge koekjes zonder iets op van suiker of zo misschien?
|
tarwekoekjes of hoe ze ook mogen heten
|
Marietjes :D
|
Ik dacht dat stroopwafels ook wel meevielen qua vetgehalte.
|
Ik denk idd van die tarwe kaakjes (wij noemen het kaakjes, normale mensen noemen het geloof ik biscuitjes) of van die Thee Biscuit, die zijn maar 27 eurocent & mijn lievelings!
|
Citaat:
|
Als je koekjes wil eten, moet je kijken of er suiker inzit (is slecht) en zo min mogelijk verzadigde vetten. Koolhydraten zijn echt niet slecht voor je ofzo, dat houdt je juist op de been :P
Volgens mij waren die Time-Out koekjes van Lu best wel ok qua voedingswaarden. Maar weet je wat nog beter is: geen koekjes eten. Ja, ja :P |
Café Noirs, die koffielikkoekjes.. Heel lekker & bijna geen caloriën..
|
Maria koekjes!
|
Van die koekjes van Verkade in zo'n bus.. K weet niet meer hoe ze heten. Het zijn een soort tarwebiscuitjes met een beetje pure of melkchocolade. Ondanks de chocolade iig vetvrij en goed voor de spijsvertering ofzo..
|
Ik denk ook van die biscuits. Ze zijn niet voor niets zo droog:)
|
Citaat:
suikers zijn (ook) koolhydraten :o |
Stimmt. Maar ik heb het over complexe koolhydraten, niet over enkelvoudige koolhydraten (zoals de suikers in cola enzo).
|
Misschien volkoren of granen koekjes?
Of anders van die thee biscuitjes. |
Citaat:
|
Citaat:
OT: ik heb eens gekeken en ik denk nog steeds dat de biscuitjes de minste kcal. bevatten |
|
Tuc-jes!! 'k Weet alleen niet of dat onder 'koekjes' valt. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Of "het minst ergst van de koekjes"..want gezond zijn ze natuurlijk geen van allen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je wilt afvallen moet je het eten van koekjes zo veel mogelijk beperken. Ze worden (bijna) allemaal bereid met verzadigde vetten en zitten stampvol suikers. Maar 1 a 2 biscuitjes moet geen probleem zijn.
|
Citaat:
|
Koekjes die droog en niet zoet smaken, daar zitten de minste calorieen in.
|
Alle koekjes die ranzig zijn word je niet dik van. Beweeg gewoon wat meer, dan hoef je je ook niet over dit soort dingen druk te maken. :rolleyes:
|
Je hebt ook van die soort toastjes van geloof bolletje met een laagje kaneel erop. Ze zijn vrij droog dus hetl ijkt mij dat er weinig vet in zit. Maar wel erglekker.
En wat dacht je van ontbijtkoek? |
gewoon droge theebiscuit
|
Citaat:
|
ja cafe noir zit bijna (of helemaal) geen verzadigd vet in
die zijn "goed" :) |
Lange vingers zijn ook calorie-arm :)
|
Als ik al een tussendoortje neem, dan is het een sultana of een appel. In sultana zit niet veel, mits je sultana zonder suiker neemt.
|
sultana's, lange vingers, maria biscuits, volkoren biscuits, soepstengels...
|
Kanelly's zijn geloof ik niet zo vet :)
|
Sinds wanneer zijn soepstengels koek?
|
Citaat:
Digestives inderdaad. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39. |