![]() |
vraagje
: sirrieus topic.
ik vroeg me af, stel nou voor dat je vriendin je eerst pijpt en daarna gaan jullie seks hebben en jij doet dan een condoom om,,maar (ook al is je lul weer stijf) is hij nog wel nat en zitten er waarschijnlijk spermacellen op. is het dan niet gevaarlijk als jij die condoom om doet dat je perongeluk toch wat zaadcellen op die condoom krijgt ,en als je dan met je vriendin aan de haal gaat,,dan kan je haar toxh zwnager maken omdat er van die cellen boven op je condoom zitten.?? b.vd |
hoe wou je die cellen aan de bovenkant van het condoom krijgen? Als je sperma aan je penis hebt zitten en je doet op de goede manier een condoom om, dan zitten die spermacellen toch echt aan de binnenkant van het condoom.
en het is 'serieus', niet 'sirrieus' |
Citaat:
|
Tuurlijk moet je wel op blijven letten, maar wat Sarah zegt: als je het goed doet, kan er eigenlijk niet veel mis gaan. Wel de gebruiksaanwijzing lezen!!!
Offtopic: Een meisje dat Kevin heet? :D |
Citaat:
|
Mijn god, kennenlijk kennen ze Kevin nog niet :P Op onzin is het practisch een legende :o ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ah, via je vingers. Ja, dat zou kunnen. Dan moet je je handen even wassen tussendoor :)
|
Kans is wel minimaal, maar het is niet onmogelijk. Zie ook de FAQ in de mededeling.
|
MOet je ff kijken welke condooms je koopt. Op sommige zit ook een zaaddoden middel. Dan is er niks aan de hand.
|
Zou idd een kleine kans kunnen bestaan. Een reëler probleem lijkt mij dat je bij pijpen zonder condoom nog een redelijke kans hebt om een soa over te dragen. Maar dat zal iedereen ondertussen wel weten zeker?
|
Citaat:
|
als je het echt zo eng vindt..
'handen schoon zonder water en zeep' van het kruidvat:) vast ook voor andere lichaamsdelen dan handen geschikt. |
als de hemel op je kop valt heb je een blauw petje
je condoom kan ook scheuren |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |