![]() |
Als het zonnetje schijnt...
...heb je dan ook meer zin?! :o
|
jah joh :rolleyes:
|
Nee, verschilt niks bij mij.
Alle seizoenen hebben hun charmes. Volgens mij is het meer voor jongens dat ze in de zomer meer zin hebben als ze geen vaste vriendin hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij maakt het seizoen niks uit... inderdaad, in de zomer is er buiten meer moois te zien voor de mannen :bloos: maar daarentegen kruip ik in de winter veeeel eerder onder de wol, en als ik daar dan niet alleen onder kruip, dan zit het met 'de zin' ook wel goed :D
|
In principe niet, mijn huid en mijn ogen kunnen niet goed tegen fel licht dus dat zal mij niet aan zin helpen. Maar bij mooi weer word ik wel vrolijker, dus dat kan zo af en toe helpen.
|
Jaah!! klopt.
|
Citaat:
|
Sletjes hou je toch ;)
In de winter kan je lekker dicht tegen elkaar aan kruipen zonder dat je wegdrijft in elkanders zweet :p Dus de zin komt dan vanzelf ja ;) In de zomer ist gewoon te warm binnen... |
hmm.. verschilt niet veel bij mij.. en ik kruip sowieso niet zo snel met iemand in bed :o
|
Nee.. Ik haat seks overdag :o
Als de sterretjes en dan maan aan de hemel staan... Nouja laat ook maar. :p |
Citaat:
|
Winter...Sneeuwgevecht...Samen opwarmen bij de openhaard...
Vul de rest zelf maar in, met mooi weer is het in principe veel te warm om klef te doen :p |
Winter. Dan voel ik me knuffeliger, omdat het koud is enzo.
|
Citaat:
@Dvine: Je bent dan ook nog jong ;) |
Citaat:
|
Maakt niks uit.
|
Ik heb altijd zin.
(nou ja... bijna dan ;) ) |
Zomer, omdat je het ook ergens anders kan doen. :bloos:
|
De winter is wel meer knuffeltijd. Lekker dicht tegen elkaar aankruipen in het koude bed. En tjsaa van het een komt het ander... Lekker opwarmen van elkaar.
De zomer, tsjaa dan ben ik toch vaak wat vrolijker, en dat heeft dan weer een positieve invloed op alles. Dus eigenlijk maakt het niet echt uit :p |
Citaat:
*romantische gevoelens borrelen omhoog* :D |
het aantal meisjes met korte rokjes is wel recht evenredig aan het aantal zonnestralen die de wereld in vol vermogen bereiken. (Y)
|
mwah... het wisselt bij mij gewoon erg, heeft niet echt een relatie met de temperatuur volgens mij.
|
Pikstaanderig weer
|
Citaat:
|
Nee altijd als het regent. Je zit dan binnen en taj je moet iets he;)
Opmerlijk feit is ook dat de meeste geboortegolven komen door stroomstoringen of storm. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pff..moraalridder
|
Citaat:
Wees blij dat er dan niet meteen gezegd wordt dat dat ook wel weer nodig is nu. ;) :rolleyes: |
Wel meer zin om het buiten te doen.
|
Citaat:
Je hebt wel gelijk..... :bloos: |
ja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, dat scheelt bij mij altijd wel.
Wanneer het warmer is, of de zon schijnt.... |
Citaat:
Wat is er nou mis met seks overdag ? Euh, mijn zin in seks hangt niet af van het weer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38. |