![]() |
Juiced vraagje
idereen loopt te hameren dat het spel zo kut is maar de muziek is best leuk en als je het met een stuur speelt en de gevoeligheid op 1 zet dan racet het geniaal. Verder is het idee er achter 10 keer beter dan nfsu 2 (y) Dus heb jij het spel gespeeld en wat vond je ervan :confused:
|
Ja ik heb 'm. De besturing van de auto sucked, veeeeeeel te gevoelig, je slipt ook meteen weg. Dat beetje schade ziet er ook belachelijk uit en de nitro glitch is irritant. Vond er na een paar uurtjes niks meer aan.
|
wag ffies zoizo zet ik de motion blur uit want dat vind ik lelijk dan zet ik ook de lensflare uit rot op met je blur,ik wil scherp en speel ik het spel met een stuur en de gevoeligheid van 1 zo speelt het spel veeeeeeeel beter (y) En ja nfsu2 heb ik ziek gespeeld je moet dan wat he :D
|
Citaat:
|
Citaat:
na maar iig met stuur is het spel vet zonder heb ik ook geprobeerd is het zwaar KUT (n) nee sfsu2 vond ik anders best vet hoor (y) |
Heb toen de tijd de demo gespeeld en vond hem zeker niet slecht. de besturing is wat moeilijker dan NFSU 2 maar dat is dan wel weer een uitdaging. Het duurde dan ook wel even voor ik 1e werd, puur omdat het zoveel anders rijdt dan elk ander spel, terwijl je bij NFSU 2 bijna niet kan verliezen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |