![]() |
nare ervaringen
heeft er iemand wel eens nare ervaringen gehad met zijn/haar sport vertel het hier....
|
Wat voor nare ervaringen bedoel je? Vingers kneuzen, gebeten worden, dat soort dingen? Dan heb ik dat wel eens gehad.
|
kutscheidsrechters met voetbal :o
|
Rib + duim gekneusd met karten. En een eikel die deed alsof hij ons judo kon leren. :o
|
teamgenoten die zich niet in willen zetten (n)
|
Een voetbal wedstrijd dat op zo een toernooitje, thuis gelukkig. Ons team had veel marokanen (op 3 na) en hun bijna alleen maar turken. En de scheids floot voor het eerst een wedstrijd.
Bedenk maar hoe dat verder ging. Wij hadden nog 3 teams die langs de kant stonden te kijken dus alles viel wel mee. Maar iets van 3 of 4 vechtpartijen in het veld. |
Citaat:
|
mijn nare ervaring met sport was tijdens het duiken
ik zit al lang op duiken en al veel buitenduiken gemaakt.... 1x oppeens dat ik zonder reden onderwater in paniek raak ben er daarna best wel over na gaan denken is het nie gevaarlijk maar ik duik nu gewoon weer zonder problemen dat was mijn nare ervaring met een sport |
Ik was vergeten, heb een veel naredere ervaring met sport.
Ik moest van voetbal af omdat ik niet goed genoeg was voor in de B omdat ik te slecht zie. De bal wordt daar te snel gespeelt dat ik hem niet meer zie |
Nog niks eigenlijk..nare ervaring begint bij mij met of KO gaan of langdurig letsel overhouden.
|
kaak gebroken (N) dankzij een "leuke achterwaartste haak trap" van Mister X
|
Blessures aan knieen en enkels... En door een knieblessure kan ik al een anderhalf jaar niet meet voetballen.
|
Nou, niet zo veel. Eigenlijk kwam het allemaal door mijzelf die nare ervaringen :bloos:
|
Citaat:
|
al me vingers wel paar keer gebroken, aanhechting van bovenbeenspier gescheurd, schoudertop afgescheurd,
arm uit de kom enz |
met snowboarden pols gebroken.. mja dat heeft z'n beetje elke snowboarder wel is gehad.
|
ongeluk gehad met mn nieuwe snowboard waarna ik direct mn board weer kon verkopen omdat ik nog steeds verrek van de pijn als ik op een board sta...
tijdens training van wedstrijdzwemmen over matjes lopen waar de afvoer onder loopt die ze vergeten zijn vast te schroeven en dan een meter de grond in zakken langs dikke schroeven (dus een diepe wond op mn benen) en 1 keer bijna verdronken tijdens het zwemmen, ik was aan het trainen voor onderwater zwemmen, bij de 50 meter deed ik mn ogen even dicht om net dat beetje extra racht te vinden voor 50 meter... met mn hoofd kwam ik nogal hard tegen de muur aan, mn moeder viste me er uiteindelijk uit |
Citaat:
|
Rene Liesveld
|
Citaat:
|
Spierscheuren overbelaste gewrichten ziekte flauwvallen spierkrampen/trekken misselijkheid/duizeligheid/overgeven.
|
Blessures:
Toen ik nog voetbalde bij de D'tjes een achillespeesblessure gehad. Irritant. Onsportieviteit Toen ik nog voetbalde bij de E'tjes. We speelden onze laatste wedstrijd van het seizoen tegen een ploeg waar we eerder dik van hadden gewonnen. Als we deze laatste wedstrijd zouden winnen, waren we kampioen. In de rust stonden we dik achter, want wat bleek: zij hadden bewust de D'tjes tegen ons laten voetballen. Echt onsportief, terwijl wij dus kampioen konden worden. Tweede helft was hetzelfde verhaal als de eerste helft. Uit frustratie heb ik iemand van de tegenpartij nog nadat hij een doelpunt had gescoord in de tweede helft over mijn voet laten struikelen. :D Zo kwaad was ik... ach ja... |
Hmm nare ervaringen met sport...
2 jaar geleden mijn enkelbanden gescheurd, daarna maanden fysiotherapie gehad en toen mocht ik weer beginnen met spelen. Alles ging goed, totdat ik na een paar weken weer heel erg pijn kreeg. Bleek dus dat de fysio mij te snel weer had laten beginnen met sporten. Mijn enkelbanden zijn nu zo erg beschadigd dat ik er altijd last van zal blijven houden. Ik sport nu nog wel, maar het is echt maanden geleden dat ik voor het laatst een hele wedstrijd heb gespeeld. |
- clubscheidsen die zo erg partijdig fluiten dat je er gewoon mee nokt als team (en dan krijg je ook nog eens 250 euries boete van de KutNVB.. ):s
- Een teamgenoot zich zwaar zien blessuren (scheurde alles af in z'n knie, schreeuwde het uit van de pijn; het haar op me rug stond overend). - Scheidsrechter op het veld naast ons die een hartstilstand kreeg en ter plekke overleed. |
met je voet in de ringen blijven hangen terwijl iedereen het ziet op een regionaal kampioenschap
:o :( |
Citaat:
mag nog steeds niet lang rennen en je blijft er best last van houden zeker als je door je voet gaat en ook als je eerst 3 jaar niet gesport had, en daarna weer meer druk erop zet dan dat ze aankunnen, heb je er ook last van, weinig ermee te maken met de tijd, ze blijven gewoon kapot heel je leven door |
Vliegende krijtjes, ballen en keu's...
|
Afgelopen vrijdag, bij (turn)les geven. Er was een nieuw meisje, en we waren handstanden aan het oefenen. Ik stond te vangen aan de zijkant van de mat, zij gooit haar benen op, en ik krijg haar voet vol op mn neus. Helaas had ze geen turnschoentjes, maar van die lompe sportschoenen. Toen schoten de tranen toch wel in mn ogen :| .
|
Citaat:
Ontopic: Een keer mijn enkelbanden gescheurd en een aantal keer mijn enkels gekneusd maar verder niks eigenlijk. |
We schrijven 28 september 1998, iets voor zeven uur. In de wedstrijd NAC 2 - AZ 2 gebeurt iets vreselijks. Na 28 minuten spelen gaf Dominique Diroux aan dat hij moeite had met ademhalen. Coach Ruud Brood haalde hem naar de kant en Dominique ging op een stoel zitten om bij te komen. Opeens greep de spits naar zijn borst en viel van zijn stoel af. Eerste hulp en een ziekenwagen mochten niet baten. Dominique overleed op een veel te jonge leeftijd. (20 jaar)
Dominique Diroux speelde een dikke twee jaar bij NAC en had laten zien een topper te kunnen worden. Hij speelde echter slechts 8 officiële wedstrijden toen het noodlot toesloeg. -------------------------------------------------------------------------------- en 2,5 jaar later: ---------------------------------------------------------------------------- 25 mei 2001 Ferry van Vliet komt om bij auto-ongeluk Wij kunnen het nog steeds niet bevatten... Ferry van Vliet, een van de talenten bij NAC, is vandaag bij een auto-ongeluk om het leven gekomen. Over de precieze oorzaak van deze tragische gebeurtenis kunnen wij je niets vertellen. Wat we wel weten is dat 1 iemand uit de NAC-familie om het leven is gekomen. Een schok, voor iedereen... Woorden schieten ons op dit moment tekort om onze gevoelens hier op papier te zetten. ferry4.jpg> Ferry, we zullen je nooit vergeten. Ferry droeg totaal 36 keer het NAC-shirt in het eerste elftal van NAC. In deze 36 wedstrijd kwam hij tot 1 doelpunt. Ferry zou in augustus 21 jaar geworden zijn... Wij willen graag via deze, onpersoonelijke, weg onze concoleances aan de familie, vrienden, kennissen en medespelers van Ferry overbrengen. Wij wensen ze de komende tijd heel erg veel sterkte toe met dit ondragelijke en onbegrijpelijke verlies. ----------------------- Nog steeds kippenvel als ik over deze spelers lees. Zo'n massale rouw, zeer indrukwekkend, beide jongens nog steeds: YNWA! |
Medespelers die geen voor geen flikker aan het spel meedoen, te strengen of onpartijdige scheidsrechters, te ruig spelende tegenstanders,
ik doe afgezien van school niet zo veel aan sport :) |
Uhm...nooit echt iets van blessures gehad. Misschien de sfeer in sommige wedstrijden en een keertje dat ik iemand eruit moest sturen toen ik een wedstrijd floot. Daar baalde ik heel erg van, maar ik kon het moeilijk over me heen laten gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Jong NAC-speler Dandaré neergestoken Uitgegeven: 6 oktober 2005 21:37 BREDA - Jong NAC-speler Marlon Dandaré is dinsdagavond zwaargewond geraakt bij een steekpartij. Dat heeft de Bredase club donderdag naar buiten gebracht. Het incident vond plaats in Rotterdam. Over de toedracht is weinig duidelijk. Dandaré werd onmiddellijk naar de intensive care gebracht. Volgens trainer Koos Waslander, die contact had met de moeder van Dandaré, hebben artsen de hele nacht operaties uitgevoerd om de toestand van de voetballer stabiel te krijgen. "Dat lijkt nu het geval te zijn", zegt Waslander op de website van NAC. "Hij is inmiddels van de intensive care af." Waar en wanneer het incident precies plaatsvond, is niet duidelijk. Waslander wist te melden dat Dandarés lever geperforeerd was. Welke andere verwondingen hij heeft, is niet bekend. bron: nu.nl |
Citaat:
|
Citaat:
|
1x iemand gezien waarvan z'n knieschijf nogal op de verkeerde plaats was geschoten (met badminton).. best maf gezicht
|
keer in de 1e me vinger gekneusd met hoogspringen
nog een keer me vinger gekneusd inde 3e tijdens de korfbaltraining. Overigens veel te laat en te kort gekoeld, was dus echt dik geworden ook een keer eind 4e mn vinger gekneusd, vlak voor een korfbalwedstrijd, was met iemand heel snel 2 ballen aant gooien, ging er 1 mis, ik wou die pakken, let niet meer op de andere die ook kwam. Ik had nog paar minuten, was een stikbelangrijke wedstrijd, ik was aanvoerder, niet gekoeld dus..(geen aanrader) maar ik had geen zin om week rust te houden, psies een week later lopen ik en een teamgenoot loeihard tgen mekaar op, vinger dernaast gekneusd :S trouwes ook daar geen genoeg rust gehouden, als ik rare beweging maak met die vingers doen ze nog steeds pijn, heel irri verder wel is partijdige schijdsen gehad, ook erg irritant verder niet noemingswaardige vervelende dingen |
Kutpenny meisjes met paardrijden
Twee badmintonrackets in een wedstrijddag kapot geslagen :s En een paar keer van paarden gelanceerd natuurlijk, maar nooit iets serieus :p |
Te vroeg weer begonnen met trainen na een zwaargekneusde pols, en toen bij de eerste de beste wedstrijd (zwemmen) weer mijn pols zwaargekneusd... Toen mocht ik van de dokter 9 maanden niet meer zwemmen en 2 maanden met een mitella rondlopen en niet schrijven en dergelijke.
Ik heb nu nog steeds last van mijn pols en kan niet meer trainen zonder polsbandage. Maar zoals ik las zijn er wel ergere dingen :). |
Met rodeo wedstrijd paard op mij gesprongen
Tijdens een dressuurwedstrijd ineens ongesteld worden :$ Polsen en enkelbanden verzwikken tijdens voltige Flauw vallen tijdens karate Voet gebroken met verspeingen |
jaaa toen ik klein was had ik tennisles. Was er wel redelijk goed in. Harrrrd slaan iig. En toen was er zo'n domme doos de een bal van mn baan af wou pakken. Ging achter me staan en kreeg mn racket dus recht in r gezicht. Vet neus gebroken :eek:
|
afgelopen zomer:
2 minuten niet goed geconcentreerd zijn tijdens een schaakwedstijd, Je mat laten zetten in gewonnen partij daardoor. En een kans op een top 3 op het WK min of meer vergooit. (was 9e geworden op wk slechtziende jeugd schaak, ook niet slecht, maar had beter gekunt/gemoeten) |
De arm van een medespeler zien/horen breken :|
|
ik zit dus op basketbal en zit nu een leeftijdscategorie te hoog omdat onze club geen kadetten team heeft.
Het gevolg daarvan is dat ik op m'n 16de tegen 18, 19 jarige moet en dat is soms best zwaar. Heb dit jaar pas 1 wedastrijd gehad, daar liep zo'n wijf de hele tijd ellebogen tegne m'n hoofd aan te geven. Het gevolg daarvan is dat ik 2 weken koppijn heb gehad :mad: Verder kneus ik gemiddeld zo'n 3x per jaar m'n vinger... maar zo erg is dat niet wat tape eromheen en dan is het na een paar dagen over. Partijdige scheidsrechters zijn irritant, maar scheidsrechters die nergens voor fluiten is nog veel erger. Het word dan een ontzettende aggresieve boel en dan kom je onder de blauwe plekken thuis |
Citaat:
|
Been breken tijdens een voetbalwedstrijd, kutscheidsrechters
|
Verliezen in het algemeen. Ik kan er niet tegen. :o
|
inlopen op een achterwaardse haaktrap =
http://www.strain.nl/dikkeshit.jpg Zal morgen wel een stuk erger zijn :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |