![]() |
Goedkope oplossing?
Ik zit regelmatig op diverse fora en sites, waar ik dan vaak een interesant tekstje tegenkom wat ik wel even op mijn gemak wil bestuderen.
achter de pc wil dit niet lukken aangezien het gezoem mij afleid. soms print ik het dan uit, alleen kost dat erg veel i.v.m. inkt patronen en is dus ook niet echt een goede oplossing. nu is mijn vraag, of er ook een relatief goedkope oplossing is om teksten via USB o.i.d. over te zetten naar iets draagbaars zodat ze daarop op mijn gemak kan lezen? |
een stillere pc lijkt me handiger.
|
dat vroeg ik niet, achter een pc lezen is gewoon niet relaxed
|
- als note op je ipod zetten
- als smsje naar je telefoon versturen - je pa op z'n werk laten uitprinten - een goed beeldscherm kopen - cheap papier nemen - low res uitprinten - een navul setje voor je inktpotjes kopen etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uit laten printen op je pa's werk is omslachtig.....en wat jij wil niet? :s
|
haha het sowieso omslachtig...als je het niet wil uitprinten is het omslachtig aangezien dat gewoon het makkelijkst is...
oh en nee helaas geen ipod voor 50euro :D weet je wel wat een ipod is? |
jawel hoor, maar ik zit die prijzen ook niet dagelijks bij te houden ofzo...
|
Citaat:
|
pen+papier?
|
scherm...
|
houtskool op papyrus?
(ja, en de klei met spijkers!) Of je koopt mijn te koop aangeboden Sony Clié SL10 palmtop, en zet het daar op via USB. Leest prima! |
Citaat:
|
Voor 50,- heb je in ieder geval niks om vanaf te lezen.
Vanaf een iPod tekst lezen lijkt mij niet echt een optie.. De enige optie lijkt mij dan een tablet-pc, maar dan is printen toch wel even heel wat goedkoper ;) |
Citaat:
|
Mja, dan moet je maar aan een lasterprinter he.
|
Als je gewoon de stukjes uitprint die je wilt lezen ben je imo echt niet veel geld kwijt. Zorg dat je gewoon alleen de tekst print zonder de achtergrondkleur en plaatjes enzo. Dan kan je behoorlijk lang met cartridges doen. Als je nieuwe cartridges nodig hebt, kan je als je wilt besparen wel namaak kopen, bijvoorbeeld bij www.123inkt.nl . De kwaliteit daarvan is goed genoeg, zeker voor tekst.
|
het gaat dus om "stukjes" van 1-40 blz.
en dat ontzettend vaak, tientallen pagina's per week, dat overleeft je printer niet lang... |
Citaat:
en de meeste inktjet printers overleven het ook wel, die dingen zijn tenslotte gemaakt om te printen... |
Wat J-roenn zegt.
Tientallen pagina's per week is echt niet gek voor een printer hoor. Wat voor printer heb je eigenlijk? |
hp deskjet 5150
en die slokt blijkbaar inkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27. |