![]() |
......Versiertips.....
Als je iemand leuk vind,hoe kan je die dan het beste ""VERSIEREN" iemand ideen? Hoe zou jij dat doen!?
|
niks doen en toekijken werkt het beste
|
klinkt misschien stom maar je moet gewoon jezelf zijn dat werkt het beste!
Doe gewoon wat in je opkomt als je hem ziet :) |
ik heb wel een keer iets heel doms gedaan niet echt aan te raden als je diegene echt leuk vindt ( dan helpt oogcontact nog altijd t beste ;) )
Een bierviltje op mn kop gelegd, naar die jongen toe gelopen " ey heb jij die erop gegooid?" :rolleyes: |
Toen ik verliefd was op een mesije heb ik me echt dood gestaard naar haar maar geen reactie
|
1. Oogcontact zoeken
Pas als er oogcontact is weet je of diegene ook geinteresseerd is, dan pas zou ik stappen ondernemen. Dus gewoon afwacten, en kijken en oogcontact zoeken, en weer afwachten... etc. |
Citaat:
en hoe liep het af??? |
Citaat:
|
Niet versieren, gewoon mee gaan praten.
|
oogcontact werkt t beste denk ikke, maar dat staat hier al ongeveer 2875935 x. ;)
en gewoon ff met diegene gaan praten, weet hij/zij in elk geval dat je bestaat :D |
als je die gene al kent, gwoon beetje subtiele opmerkingen maken...werkt altijd bij mij
|
Hem perongeluk expres iets te lang aanraken zodat ie het goed kan opmerken, of per ongelijk met jou hand de zijne aanraken en dan zegge: oh sorry! Dan kan je al gelijk een klein gesprekje gaan voeren. Werkt bij mij bijna altijd.
|
kijkuh!!!!!
en niet meteen iemand op zn bek pakken :rolleyes: maar gewoon oogcontact....so simple :D |
"Wat doe je morgenavond?" Dan snapt ie het wel ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Als een meisje mij leuk vind en ze wil me versieren en gaat dan aan me zitten of zoenen :confused: :p , dat zou wel leuk zijn :D |
Citaat:
Eerst staren en dan gewoon vragen: "Ga je mee dansen". 't Werkt altijd als d'r iets van spanning is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
pfff, k weet echt niet welke versiertruuk ik toepas eigenlijk :confused:
volgens mij doe ik maar wat :D |
Citaat:
|
Citaat:
doe jij toch lekker al het werk, wie weet :) |
Citaat:
|
Oogcontact is sowieso een important issue, verder tsja..ik stap meestal gewoon op de desbetreffende jongen af en begin een btje slap te ouwehoeren over nix! Btje lachen en als het klikt hoef je eigenlijk nix bijzonders te doen, behalve jezelf blijven en lol maken!
|
Ik houd er nooit van als mensen oogcontact met me zoeken, dan durf ik bijna niks meer te doen omdat ik het idee heb dat er op me gelet wordt.
Mensen moeten gewoon op me afstappen en praten dat scheelt een stuk. :) Zelf versier ik never nooit, ik zie me al aankomen :D veels te eng... *stoer dat ik ben* |
Citaat:
|
met slingers en kerst balle?????? :D :D :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
et meest direct werkt soms wel, zo van 'eey, zoenen?'
als je dat niet wil of durft of een andere reden hebt om dat niet te doen kan je ook gaan voor het wat subtielere werk als 'heey, hoe heet jij' of 'kom je hier vaker'. Ik vind dat laatste saai, dus doe k meestal n beetje als miro met dr bierviltje. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo van: "Heej, ken ik jou? N**ken??" |
het maakt ook niet uit hoe cliché of bot een eerste zin is als je het maar met humor brengt dan zal de ander de humor er ook de humor van in zien en dan heb je gelijk alle spanning weg
|
Colaatje? neuken?
nee? sinas dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
grijp je kans zodra je kunt...............voor je het weet is diegene bezet en heb jij er spijt van dat je niks hebt gedaan........
Hoe? 1. oogcontact :) 2. lachen :D 3. praatje maken 4. fysiek contact (stoeien) 5. zoenen!!!!!!!!!!!!! 6. spreekt voor zich :D |
:|
|
Mr. Oizo's signature is een goede reactie op veel van de ideëen hier.
|
Waarom een up van 2 jaar?
|
Omdat ze een hersenloze breezerslet is?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oogcontact :S ik bedoel dat heb je toch met iedereen !!!!!!!!!*
*mits je iets te verbergen hebt bv:(bandde met al-qaida) |
Citaat:
:D:D:D lekker bezig weer, planteroker :cool: (y) |
Gewoon jezelf blijven, er zijn altijd wel mensen die je leuk vinden.
|
Het lijkt mij te werken dat als je elkaar langer kent.
Meer kunt doen. Ik doe nu dingen bij een vriendin van me die ik zo niet zomaar doe bij een meisje. Stoeie bv. Of een goed gesprek. :o Ben nu ook iets minder verlegen dan een jaar geleden. :eek: Dus tot conclusie. Gewoon jezelf blijfen en all shall be fine. ;) |
Hmmm ik kan niet echt tips geven: subtiele hints heb ik niet door en duidelijke hints geloof ik niet.
p.s: mensen die topics van 2 jaar oud uppen zijn idd te erg :( (2 jaar.... toen was ze waarschijnlijk niet eens lid... de n00b ;) |
als je iemand kent: meer aanraken dan normaal en net even langer.
als je iemand niet kent: eerst oogcontact, dan praatje maken. easy... alleen in de praktijk iets moeilijker :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |