![]() |
Command & Conquer Generals
Vraag 1
Ik wil graag online spelen maar als ik alles invul zegt hij dat mijn password incorrect is. Dus ik heb me aangemeld bij ea games site en weer geprobeerd weer dezelfde melding. Heb een router tussen mijn pc miss heeft het invloed. wie kan mij hiermee helpen?? Vraag 2 Als ik Generals opstart en dat filmpje heel traag loopt niet gelijk met het geluid. Is er ook een optie om dat te veranderen? Aan de ram kan het ook niet liggen ( 1024 mb ). Mvr, Maradinus PS. heb C&C generals Legaal |
Generals is niet van EA sports
Wat voor PC heb je? |
Citaat:
3500+ processor 2,2 Ghz MSI K8T Neo 2 1 GB Ram Geforce 6800 LE 128 MB heb je hier genoeg aan?? |
Allicht heb je daar genoeg aan.
|
Citaat:
Heb je toevallig ook andere programma's aan staan terwijl je generals speelt? want dat had ik namelijk es wel. deed het programma uit en spel deed het weer normaal. of als je ondertussen iets download ( hangt wel vanaf met welke programma ) kan het spel ook trager reageren. en updates kijken |
Het spel is ook erg gevoelig voor drivers en directx, dus heb je de nieuwste? En van online, even denken ik heb zelf ook online C&C gespeeld. Probeer eens als test je firewall uit te zetten, zoek anders de poorten op die open moeten.
|
Citaat:
Voor updates vanmiddahg maar ff kijken Citaat:
Ik heb die nieuwste drivers zoals van mijn vidokaart. Firewall staat altijd uit bij mij en ik heb op de site gelezen een aantal ports moest opzetten dat ook gedaan maar nog steeds zonder resultaat :( |
weet nu echt niemand dit??
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |