![]() |
[iPod]Liedjes willen niet op de iPod
(ik heb gezocht of ik hier al een topic over kon vinden, maar ik kon het niet vinden, dus ik vraag het maar even)
Ik heb vandaag een iPod mini aangeschaft en nu wilde ik er via iTunes muziek op gaan zetten. In het boekje staat dat je een cd in de computer kan doen en dat je dan op importeren kan klikken en dat ze dan op je iPod komen te staan. Nu is het bij mij zo dat als ik op importeren klik, dan kom ik bij een overzicht van al mijn bestanden (niet alleen muziek, gewoon hele computer) en kan ik die bestanden alleen maar openen. Ik krijg de liedjes dus niet op de iPod gezet. Ik heb de nieuwste software allemaal al ge-update. Het display van de iPod geeft aan: do not disconnect. Ik weet niet of dat nog van invloed is. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. |
Ik begrijp je probleem niet helemaal, maar heb je al wel aangegeven dat de map waarin die nummers staat toegevoegd moet worden aan je bibliotheek?
|
Heb je de driver geinstalleerd?
En zit hij je Ipod in Itunes? |
edit > preferences > advanced > import en dan kan je aangeven wat itunes moet doen als je er een cd instopt...
|
Het is gelukt, maar ik wist niet dat je eerst alle liedjes in de bibliotheek moest zetten en dan pas de iPod aan moest sluiten en dat ze er dan automatisch opgezet worden, maar dat weet ik nu wel :)
Bedankt voor de informatie en het topic mag weer gesloten worden. |
geen dank :) laat maar niet op Jolt hij snapt het allemaal nog niet zogoed :p
|
Lol.
Ik doe het nooit via die libary, Itunes heeft immers mijn muziek folder helemaal verneukt. Dus ik doe het mooi gewoon slepen van mijn windows verkenner naar mijn Ipod toe. Maja ik doe ook alles handmatig, heb geen zin dat hij steeds alles gaat vernieuwen. |
Citaat:
|
Jawel, maar Itunes is langzaam :)
Ik sleep ze via mijn verkenner naar Itunes naar mijn Ipod. |
Ik gebruik hiervoor de plugin voor Winamp, helemaal makkelijk. Je klikt rechts op een bestand en je doet "Send to" -> "$ipodnaam"
|
Je kon het geloof ik ook via Windows Media PLayer doen, ik zat zo muziek te luisten, sluit mijn Ipod aan, kreeg toen een hele waslijst van mijn nummers van mijn Ipod in Windows Media Player :|
|
Wat moet je nou met Windows Media Player? :|
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55. |