![]() |
Cuby and the Blizzards
Zijn er nog meer mensen hier die dit kunnen waarderen?
- Appleknockers Flophouse - Windouw of my eye - Somebody will know today - Just for fun Ik heb ze vorig jaar live gezien , en ga dat dit jaar weer doen tijdens hun theatertour. |
ik geloof vorige zomer een keer gezien, vond er geen bal aan...
|
vette shit :cool:
kan het zeker wel waarderen...staan ook vaak in mn (vroegere) woonplaats Winschoten |
jaren 60 periode was leuk, ik weet niet hoe ze tegenswoordigs klinken.
|
Is wel aardig, maar daarmee is alles ookwel gezegt.
|
ik heb alleen dat dubbelalbum met trippin thru midnight blues/groeten uit grollo en die is geniaal. met herman nog als klein piemeltje achter de piano :D
ik wist niet eens dat het nog bestond |
ongeinteresseerde kutband. als ze spelen zie je gewoon dat ze er zijn om wat geld te ontvangen en verder niks. bah.
|
de eerste cd's zijn vet.. nu vind ik het niet zo meer.
geef mij maar Brainbox, als we het over oude nederlandse shit hebben (y) |
Citaat:
|
Tering hej, bestaan die nog :o
|
Citaat:
HET, Armand, The Scorpions of The Outsiders |
Waarom stoppen mensen niet met muziek maken als hun tijd voorbij is :(
|
Citaat:
en geef mij maar Brainbox, Focus en Q65. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
domme idioot , ze spelen nog overal dus er zijn blijkbaar genoeg mensen hie het nog wel kunnen aanhoren , en zijn stem is nog altijd goed. |
Citaat:
Ik ken maar 1 nummer, maar zo gaaf hé! en ook... The Softs. |
Citaat:
|
Citaat:
ik weet zo gauw geen upload site.. heb je geen gmail? |
Ben ermee opgegroeid, mijn vader is ernstig fan... laatst ook het concert van de fanclubdag gezien en ik sta nog op de foto met het borstbeeld :P in Grolloo....
Ik vind het wel erg leuke muziek, al kan ik me wel eens ergeren aan de uitspraak en het blijft blues he, zo heel veel variatie zit daar niet in. The Zoo vind ik trouwens een van de betere nummers, net als somebody will know someday (ook in de versie van Tineke Schoenmakers (van Barrelhouse))... en zo zijn er nog wel meer nummers die erg leuk zijn, maar daar kom ik nu ff niet op. Ik ken teveel van ze ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
mijn vader is superfan.
Heb ze ook een paar keer live gezien en ben in het cuby +blizzards museum geweest :cool: |
Nooit live gezien, ook geen behoefte meer aan.
Maar een nummer als "Your body not your soul" (ik ken niet veel meer nummers van hen) vind ik heerlijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37. |