![]() |
Let's introduce again.. welke complimenten heb jij vandaag gehad?
Geen idee hoe lang dit topic weg is geweest.. Maar goed, anders sluiten de FB's het maar weer. Brand los!
|
Ik heb ook eens een compliment gehad, dus ik post het meteen maar, voordat het topic misschien dicht is. ;)
"Dat staat leuk." |
nieuwe schoenen??
ja... mooi:) |
"Ik heb net het interview gelezen. Erg indrukwekkend, het leest heerlijk weg en ik herken mijn voorzitter er volledig in! Echt prima werk!"
:D:D |
Je kan wel zien dat je in de stof zit. En het van een andere invalshoek benaderd, waardoor je een aanvulling bent in dit college.
Terwijl ik die presentatie in 1 uur heb gemaakt en toen voor het eerst het boek in keek :bloos: |
' Je bent heus wel leuk zo. '
|
Men vond mijn kleren zo leuk. :)
O, en tijdens wiskunde vond iedereen dat ik alles zo snel doorhad. :) |
"je bent een tof meiske" :)
|
"Wat een mooie ketting heb je daar!"
Gekregen van mijn vriend |
Als ik naar jou toe ga weet ik dat het zo leuk wordt dat ik helemaal niet meer weg wil.
|
stop eens met elke keer knapper worden als ik je zie..
hoezo geslijm8) |
Dat is zo verschrikkelijk scherp luisterde. Joehoe.
& dat mijn handschrift zo netjes was, maar dat hoor ik al te vaak. |
Dat een jas die ik paste me heel leuk stond.
Dat het ook altijd gezellig is met mij (3 x zelfs, van 3 verschillende mensen dus ook, in 3 verschillende situaties. :o :)) |
Jeetje, vanochtend in de bus:
Ik sta voorin, druk in de bus. Er stappen twee jongedames in. Buschauffeur: Zo dames, jullie boffen, dicht bij zo'n knappe jongeman te staan. Uhhhh... compliment? Het klonk in ieder geval positief... |
Een dronken neg0r dakloze vanmorgen op het station:
"wat heb je mooi rood haar meisje'' ;) |
Niks. :(
|
Dat ik grappig ben :o .
|
Het is nog vroeg, maar ik heb al te horen gekregen dat ik lief ben
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van Geschiedenis lerares over mijn PO:
Ik ben heel creatief, het is goed bedacht, origineel, spannend. En ik ben lief. |
k zou mooi piano spelen :)
|
"Als je mijn dochter was geweest, was ik juist hartstikke trots geweest op je.
En als je ik zo zie lopen door school, dan denk ik; Wauw, op haar kan ik trots zijn'' |
"Maar ik vind jou wel aardig enzo hoor."
|
Citaat:
Hela, vette hoed man, heb je een sigaretje voor me? (y) |
'je ziet er ziek uit'
|
Mooie kleur onderbroek! (heb nieuw ondergoed gekocht en de kleur late zien)
|
Lief, mooi, waanzinnig aantrekkelijk, zoiets. Altijd een leuk begin van de dag :D
En verder heb ik mezelf gecomplimenteerd met het feit dat ik nog steeds geen enkele moeite heb met abstract denken, in tegenstelling tot mijn uberalfa groepsgenoten die maar niets van argumentatieleer begrijpen. Jongens, 't is niet zo moeilijk! |
zo that's a nice but to see... haha
|
'Mooie tekening'.
|
"Ik dacht dat je lelijk was"
|
"Je ziet er goed uit"
:eek: :o |
Dat t heel tof was dat ik borrelglaasjes had gekocht (stiekem was t gister, had ze t al vaker gezegd, maar t blijft leuk als ze t zegt)
|
je ziet er leuk uit vandaag
|
niet vandaag, maar het blijft een mooi compliment:
docent kende m'n naam al na 1 dag, en ik was daar heel verbaasd over. Toen zei ie: maar je straalt zoveel positieve energie uit! gnagna...positieve energie. |
Ben je afgevallen?
|
"Lekker geurtje heb je op"
DG - Ligt Blue |
Citaat:
|
Geen. :(
|
Dat ik lief ben, en mooi, en grappig.. :bloos:
<3<3<3<3<3 |
Dat ik een luie zak ben :o
Toch wel het meest positieve van vandaag... maar heb mn vriendin dan ook nog niet gesproken :P :cool: |
Citaat:
|
Ik schijn lief te zijn :p
|
Iets wat erop neer kwam dat ik gemist werd, zou je als een compliment kunnen opvatten?
|
Citaat:
|
Iets van een collega die homo is, maar ik weet niet echt hoe ik het moest opvatten, dus kies ik voor het positieve :)
|
Ik schijn nogal een leuke wekker te zijn :o
|
Wat zit je haar leuk:)
geen gel, geen vorm :confused: maar ik zie het maar als een compliment:) |
"goed bezig"
|
Ik ben lief en schattig :cool: :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |