![]() |
Systeem eisen black and white 2?
Weet iemand de systeem eisen van black and white 2?
|
Vanuit de pc gameplay:
Minimum: PIII 1,4 Ghz, 256 MB, Geforce 3 Recommended: PIV 2,4, 512 MB, 128 3d kaart Of natuurlijk een gelijke Athlon 64. |
Is ie al uit?
|
Jah, maar op isohunt staat hij nog niet (n)
|
Hmmz eerst maar eens een bitorent client instaleren :P.
|
Hmm; hij komt pas 7 oktober uit.
Voor zover ik weet is er ook geen illegaal gelekte versie in de omloop. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hebben ze het slecht geregeld :P. F.E.A.R is ook al gold gegaan, en komt ook dan die tijd uit :P.
S.T.A.L.K.E.R komt pas in midden 2006 :| |
:love:
|
Hmm valt me nog best mee die eisen.
|
Citaat:
|
Yess, maar balen dat ik maar een 1,6 mbit verbindig heb, duurt het allemaal zolang om het binnen te halen :P
|
Gaat dat nu pas uitkomen? Volgens mij zag ik 2 jaar geleden al een screenshot ervan...
|
Hij is helaas nog niet uit in het illigale circuit, maar dat zal niet lang meer duren hoop ik :p
|
Het spel is inmiddels op een minder legale manier te verkrijgen
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach laat ook maar. :o |
Yess dat heb ik vaak, maar ik download nu altijd gewoon 3 verschillende torrents, dan ga ik werken en zie ik wel wat na een tijdje goed is :D
|
Deksels, het schiet niet op. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik neem 't terug; ik weet nu vanuit eigen ervaring dat 't wel een valide torrent was. :o
|
Ik heb hem. Via-via. ;)
|
geinstalled...ga em nu spelen :)
de gamespy was er btw niet erg positief over...maar dat zie ik zelf wel... |
Heb black & white hier nog liggen, maar heb hem nog (zo goed als) niet gespeelt. Dus eerst die maar 'ns flink spelen, en dan 2. :p
|
kben nog niet zover gekomen, maar et valt me nu al op dat je creature nutteloos is...de interactie met je creature lijkt nu veel minder dan in B&W1...
en die tutorials zijn zó saai...als je B&W een beetje kent dan zit je dan je tijd te verdoen.. |
Citaat:
:rolleyes: Hmmm... Er is iets raars aan deze zin maar weet niet wat dat is:P BIG zal zo wel op de stoep staan hehe :P |
Citaat:
|
Van wat ik nu gespeeld heb valt 't me tegen. Ik heb een beetje het zelfde gevoel als dat ik kreeg bij Fable: The Lost Chapters.
Als in; het is wel aardig maar geeft me lang niet de speelplezier die ik verwachtte. Grafisch is het wel een stuk mooier dan B&W 1 .. maar ik mis gewoon iets in het spel; humor .. hoger tempo .. En soms is het niet duidelijk wat je moet doen. |
Maar er zitten nu toch allemaal RTS elementen in? Want dat klinkt wel erg vet.
Oeh en Marcade proficiat :cool: |
Het spel krijgt ook geen geweldige beoordelingen volgens http://www.gamerankings.com
|
Citaat:
De gevechten tussen twee creatures is trouwens ook enorm simpel geworden voor zover ik 't kan zien. Je kan iig. niet zelf meer je creature dan besturen; wel jammer. :( |
Citaat:
- Added an option to skip the initial advisor speech on Land 1 by pressing the Escape key - this will take you directly to the Creature selection. - Added a silver scroll after the creature selection screen to skip the movement tutorials. |
dat maakt het al een stuk positiever..maar et blijft jammer dat je interactie met je creature zo verminderd is...
|
Het opvoeden van je creature vond ik juist het vetste van B&W, ik heb talloze uren besteed aan het leren van totaal nutteloze dingen aan m'n wezen, en je kon je wezen werkelijk alles leren, mits je het op een psychologisch tactische manier deed en natuurlijk veel geduld had. Dat was echt geniaal uitgedacht van Lionhead.
Ben nu B&W2 aan het dl'en, kijken of het wat is. |
Citaat:
|
Citaat:
Het vechten van beesten is nu scripted; ook zonde. Ze worden ook lang niet zo groot als in B&W 1. En je hebt nu maar 4 beesten (plus hidden tijger) waaruit je kan kiezen; voordeel is wel dat ze allemaal wel hun eigen persoonlijkheid hebben. .. |
En hoe zit het met de massale gevechten?
|
Citaat:
Alleen ben overnieuw begonnen met de aap :D |
Citaat:
Hoe vet was het in B&W dat je online kon patseren met je mega mega gorilla van 713 jaar oud, bezaaid met littekens, waarmee je alle gevechten won omdat ie megablast extreme kon :p |
Citaat:
Maar voorlopig kan je sowieso niet online in B&W2. |
Citaat:
Maar aangezien we EA kennen, Jaja, alles de deur uit we hebben geld geinvesteerd, en willen NU ons geld zien of we tevreden klanten hebben boeit ons niet, want er is toch een groot aantal onwetende die alles koopt omdat wij zo vet zijn. :( Hopelijk komt dit allemaal alsnog in een uitbreiding(EA kennende zal die wel komen) |
Hey, ik heb hem nu geinstalleerd maar hij flipt steeds wanneer ik hem probeer op te starten. Iets met pixel shading ofzo? Iemand een oplossing toevallig...? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet geloof ik minimaal een SM2.0 kaart hebben. |
Ik zit nu in wereld 7 geloof ik, en het begint echt fcking saai te worden. Gewoon eindeloos doorbouwen want de aanvallen stellen toch niks voor
|
Als ik dit spel wil spelen ga ik gewoon even naar de winkel om hem te kopen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |