![]() |
Geen Daden Maar Woorden festival.
Twee dagen lang, ruim 45 acts op 3 podia - literatuur, muziek, dans, film, cabaret en theater. O.a. Kees van Kooten, Tim Krabbé, Arthur Japin, The Fall (UK), Tom Lanoye, Ozark Henry (B), Gummbah, Wilfried de Jong & John Buijsman, Sole (US), Tunng (UK), Malcolm Middleton (Arab Strap/UK), DJ's, VJ’s.
Literair festival met ook verscheiden bands. www.gdmw.nl vrijdag 30 september en zaterdag 1 oktober Prijzen Dagkaart € 18,00 Dagkaart met reductie* €15,00 Passe-partout (2 dagen) € 30,00 Passe-partout met reductie* (2 dagen) € 22,50 Ik kom er nogal laat achter, want ik wou The Fall wel zien en Gummbah die voorleest uit 'net niet verschenen boeken'. MAAR GOED! |
hmm vind het erg prijzig , dus denk het niet
|
Weet iemand of The Fall ook clubshows doet?
|
tja daar zitten wel leuke dingen tussen maar niet echt boeiend genoeg en bovendien te kort dag om nu nog heen te gaan
|
tom lanoye (y)
|
the fall was kkgeweldig omg
ik had geen hoge verwachtingen van tevoren en ik heb uren naar interpretatieve dans en dat soort nonsens zitten kijken en verder is het hele festival flut, maar mark e smith was echt <#4 |
Citaat:
en gumbah natuurlijk. |
en tom lanoye natuurlijk.
|
en tunng natuurlijk
|
en malcolm middleton, maar die speelde op zaterdag.
|
nog meer mensen van dit forum die geweest zijn ?
|
en tom lanoye hebben gezien?
|
Piet Goddaer!
|
Citaat:
aw |
hoezo?
|
hij schoot niet op, hij was de eennalaatste en na hem kwam the fall en het was al half 2, maar dat hij midden in een zin werd onderbroken was wel erg lullig
maargoed hij sloeg driftig zijn boekje dicht en stormde weg |
hehe.
|
Citaat:
|
Citaat:
stil maar muis. |
Citaat:
|
Zou eerst gaan, maar kon niet meer :(
|
Citaat: