![]() |
[mp3]EZBlade - Please Answer (nu goed)
http://dm93.org/2003-08road-trip/030...-Images/12.jpg
EZBlade - Please Answer 8 Bit op 98 BPM Download (Right Click > Save As) Alleen serieus onderbouwend commentaar |
klinkt leuk , althans ik vind het leuk
alleen de ruis stoort me een beetje , vind het "keyboard " loopje vanaf 0.29 erg vet, leuke melodie. Alleen moet wel zeggen dat het een beetje gaat vervelen na een tijdje , steeds beetje meer van hetzelfde. Maar evengoed ik vind het leuk! |
meh, t heeft niet de compositorische kwaliteit van een echte Nintendo tune en qua dansbaarheid haalt het t ook net niet, hoewel die beat lekker is, maar hij moet meer pompen dan
t valt imo een beetje tussen wal en schip, hoewel t retro-karakter natuurlijk über is :cool: |
ja qua compositie kan ik wel wat beter. Ruis ligt denk ik aan het opnemen, maar dat is moeilijk verwijderen, omdat de drumsamples gedeeltelijk uit noise bestaan en als ik die verwijder, verwijder ik dus een deel van de drums. Daar zoek ik nog een manier voor.
|
klinkt lekker, meer van deze shit graag (Y)
|
Ik krijg er spontaan zin van om mn oude NES weer eens uit de kast te halen..
Klinkt leuk, beetje saai tho.. |
Citaat:
Dat saaie vind ik vaak een probleem bij mezelf. Ik ben creatief naar oplossingen aan het zoeken. Er komt dan ook zeker meer :) |
Waarmee heb je het in elkaar geflanst?
Ik zit zelf nogal eens te kloten met Hydrogen en daarmee kan je die drum samples een stuk strakker krijgen volgens mij.. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is wel tof natuurlijk. Ik doe t gewoon met een simpele drummachine eigenlijk. Hydrogen, heerlijk simpel paket. http://www.hydrogen-music.org/ |
mja het is heel erg tof om te doen :)
|
Hoe zet je het eigenlijk over van Gameboy naar PC?
|
dat gebeurt nu met een jack naar jack kabeltje. Daar moet eigenlijk een versterker tussen en ben van plan om een studio mixertje te kopen ofzo.
Het beste zou zijn om de .sav file te uploaden. Dan heb je bijna geen kwaliteits verlies, maar dat is me nog niet gelukt (N) ik heb overigens wel een gbtransferer om roms en .sav files mee te downloaden en uploaden van pc naar cartridge en andersom |
Het duurt maar 4 seconden :confused:
|
dan gaat er bij jou iets mis :S
|
Nog maar eens downen dan.
Edit: Na nog 3 pogingen is het zowaar gelukt! Klinkt gaaf (y) |
Oldskool stylo.
Ik vind'm echt heel erg cool. Moet ook maar eens proberen geluid uit mijn NES te krijgen om daarmee wat in elkaar te flansen. :) |
ik ontdek nu dat het door een kopteleofon nog beter klinkt (Y)
de vraag is nu: ga je dit 17 maart ook draaien ? |
jullie treden 17 maart op in bizzy?
|
Citaat:
|
bizzy?
|
Citaat:
|
schijndel :)
maar goed ik heb (nog) niks gehoord :) |
Klinkt leuk (Y)
Ruis is inderdaad enigzins irritant, dus als je een manier zou vinden om het te verwijderen zou dat gaaf zijn :) En GameBoy :D:D <3 Ow jah, het is Bizzi en niet Bizzy ;) (Klasgenoot van mark toch trouwens?) |
Een Game Boy zonder ruis is als een Reich zonder Führer.
|
ik waardeer. (y)
|
Citaat:
|
is'ie trouwens al goed gemasterd?
want hij kwam net voorbij random, en hij klonk een stuk zachter dan de rest van mijn mp3's die van albums zijn geript. |
Citaat:
|
ik ga mn mooie grijze gare gameboy ook maar weer es pakken, ik moet nog steeds the hunt for red october uitspelen
|
Inderdaad heel jammer van die ruis.
Verder wel cool en helemaal omdat je dit met een gameboy hebt gemaakt :cool::D. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |