![]() |
ontbijtkoek: ontbijt of koek?
Lijkt me duidelijk: is ontbijtkoek gezond? Of kan ik toch beter brood eten voor m'n ontbijt?
|
Het zit ertussenin, volgens mij. Volkoren ontbijtkoek is niet ongezond, en niet heel erg gezond. Voor ontbijt kun je imo beter brood of pap oid eten, maar als tussendoortje vind ik het lekker en wel geslaagd (y)
|
ik eet soms ook wel een plak koek, gewoon bij mn brood (of erop, lekker!). volgens mij is het niet erg ongezond ofzo, hoewel ik wel altijd verhalen hoor dat mensen er verstopt van raken .
|
hoi snoopy,
ik eet elke ochtend uit gewoonte als eerste een plak ontbijtkoek. errug lekker, en, je hebt verschillende soorten, supermarkt merk etc. waarom zou je alleen maar iets eten wat gezond is. Het bevat veel energie, heb je nodig op de vroege ochtend. :) groetjes, daflower |
beste snoopy,
jij moet gewoon lekker je ding doen en als je ontbijtkoek lekker vindt dan eet je dat toch gewoon! zou ik je wel willen adviseren om de rest van de dag wat minder te snoepen! groetjes, je Tom. |
Brood lijkt me beter, waarmee ik niet wil zeggen dat ontbijtkoek per definitie slecht is.
|
ik eet naast mijn ontbijtkoek 2 plakjes fries roggebrood en 2 sneetjes bruin brood.
|
Ik eet t (als ik t al eet) als tussendoortje, niet als ontbijt, maar dat komt ook omdat ik niet bijster veel dingen naar binnen krijg 's ochttends vroeg:o
|
Citaat:
|
ontbijten met ontbijtkoek is altijd beter dan niet ontbijten :)
|
koek, duidelijk
|
Citaat:
|
Ik neem het als tussendoortje maar als ontbijt moet prima kunnen volgens mij. Alleen heb je er dan best veel voor nodig voordat je evenveel binnenhebt als met een boterham volgens mij.
|
Citaat:
|
De ontbijtkoek die ik momenteel thuis heb liggen valt eerder onder de noemer koek dan ontbijt, vrees ik. Maar het is wel lekker.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |