![]() |
[Foto] Hoe is deze foto bewerkt
Met wat voor programma en welk effect is deze foto bewerkt?
http://img200.imageshack.us/img200/8...lefleur6xy.jpg Weet iemand dat? Thnx |
Volgens mij is dit 'posterize' in photoshop. Het is in ieder geval geen hoogwaardig staaltje photoshopwerk.
|
Photoshop, beetje levellen, posterize und fertig ist die warme Malzeit.
|
En hoe doe ik dit?
Want ik heb Photoshop in 't Nederlands namelijk... |
photoshop in het nederlands :'(
|
Citaat:
|
Ja dat wel, maar ik weet zoiezo niet hoe je 't moet doen;)
|
filter>posteriseren. Ofzo. Het zit iig bij filters.
|
Het zit niet bij filters :p
hij liegt!! Image > Adjustments > en dan onderaan Posterize.. Ik heb m niet in het nederlands, maar als je slim genoeg bent kan je dat zelf wel uitpuzzelen |
Ik zag het bij Image > Adjustments staan.
Maar een andere manier is gewoon de contrast omhoog schroeven bij een zwart/wit plaatje. |
Dat kan ik nog met Word :P
|
Citaat:
|
Als ik dat doe (in NL heet het "waarden berekenen" ofzo) dan verandert ie niet eens echt
En al helemaal niet in zo'n mooi zwart-wit ding Kan iemand mij iets aanbevelen waarmee ik dit wel kan doen? (een programma ofzo) |
Citaat:
|
|
Threshold wil ook nog wel eens werken. Nadeel is wel de gepixelde randjes, maar dit kan je zelf wel oplossen.
|
Citaat:
|
Citaat:
En neem aub een engelse versie! :P :cool: In het engels ga je in ieder geval gewoon naar image -> adjustments en dan desaturate, wordt ie mooi zwart wit, en dan weer image -> adjustments, maar nu naar levels. en dan het linker pijltje naar rechts trekken en het rechter pijltje naar links trekken...tadaaa |
Dit lijkt me paint omdat ik ook wel eens in de goeie oude tijd dit soort dingen maakte met paint.
|
Ik zag in eerste instantie een oude dwerg met een groot geweer en vond het erg vreemd dat dat een foto zou zijn, maar het is een meisje zie ik nu.
Tja, ik kan dit ook in microfost picture editor, zo moeilijk zal 't dus niet zijn. |
OK, ik weet nu wel ongeveer hoe het moet! ;) Thnx everybody
|
't kan zelfs met powerpoint :|
|
Citaat:
|
T'is Image > Adjustments > Threshold, posterize ziet er anders uit :o
|
dude.. eerst grijwaarden maken van een foto... dan contrast verhogen en helderheid iets hoger. dan naar filter.... en stempel toepassen. Heb je gelijk vloeiende lijnen. Stelletje amateurs! :D
|
Ik doe dat altijd met word. :)
|
Hoe is deze foto bewerkt ?
Slecht |
Je kunt 'm toch ook op 2 kleuren zetten :)
|
Dat kan ik nog wel met mijn kansloze webcam programma. :o Vind het niet zo geweldig eruit zien eigenlijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |