![]() |
Onze nieuwstefilm is uit.. Bike 2!!
Voor degenen die de film Bike nog herinneren is hier het langverwachte vervolg.. Bike 2!
Van de makers van Rage of the Streetfighter en Bike is hier een prachtig vervolg, met Ary (ik) en Bruce Ali (die helaas niet meer op het forum is :(). Many thanks to Tijmen, voor het filmen en editen! http://www.vojdani.scarlet.nl/bike2.jpg (En voor degenen die Bike 1 hebben gemist en em alsnog willen downloaden.. klik HIER) Graag commentaar/kritiek/tips over onze goede en slechte punten! :D (hou wel in gedachten dat dit gewoon voor de lol is gemaakt in 1 middagje he ;)) Thanks!! |
Jullie engels zuigt :p
|
Ja ja, heb d eposter al veranderd :P kijk nou maar naar de film ;)
|
Die rode letters in het begin zijn onleesbaar. De cameravoering is wel goed op zich, ongeveer het beste ;). Vooral wat stoort is dat de opbouw een beetje vreemd is en daarbij is de muziek niet echt passend. De vechtscene is wel grappig maar hij duurt iets te lang vind ik :o.
|
link = dood
|
Omg, te erg :D
Kan me nog herinneren dat dit clubje die eerdere campy vechtfilms postten hier, die ze hadden gemaakt op locatie in Almere :D |
Het begin is hilarisch, hoe hij steeds die zombie tegenkomt en dat de muziek dan uit gaat (y) :D
Het gevecht is saai. |
Citaat:
Verder erg coole film, jullie gaan er zeker op vooruit :D |
Hahaha, ik lach me dood. Alleen zijn de vechtscenes soms wat houterig. Maar de effecten zijn wel cool gedaan.
|
N00dles en Kshatriya, hebben jullie nog punten van verbetering? Of dingen die we juist zo moeten laten?
Bedankt voor de reacties enzo :D we hope dat jullie t leuk vinde ;) |
Moet dit niet op Art?
|
Citaat:
- Beter acteerwerk - Realistischere gevechten - Geluid beter opnemen - Muziek niet het stemgeluid laten overheersen - Meer gebruik maken van statief - Interessanter verhaal - Betere muziek |
Hahahaha, grappige film. Die ondertiteling :D .
|
Citaat:
|
Op de een of andere manier is jullie eerste filmpje me bijgebleven.
Afijn, het is jammer dat die letters onleesbaar waren dus het verhaal is mij niet helemaal duidelijk geworden. Pluspunt is denk ik het camerawerk en de locatie (Almere :cool: ). De vechtscene was middelmatig, acteurswerk ook . En gebruik voortaan gepaste muziek. |
Ik heb ze beide bekeken en omg :D echt zo ontzettend grappig :D De tweede is kwalitief wel beter ga zo door :cool:
|
Er komt misschien ook nog een Bike 3 aan.. jullie zullen zeker meer van ons horen! :D |
hier werkt hij niet
|
Citaat:
|
OMFG zeg. :D Dat manneke op de fiets kan niet acteren, vooral niet die angst wanneer dat lijk steeds opduikt. :D
|
Link is dood :(
|
Citaat:
dat was echt te gaaf |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27. |