![]() |
Ik zit met een probleem
angel= het meisje waar ik verliefd op ben
V_V My problem is: I am still thinking that Angel is hating me. Why do you ask? Because Angels behaviour is to me something weird. It's not like usual. Unless she find it out. But even if isn't so, I still want to ask my Angel. PERSONALLY, not via msn or whatever. Because on msn, she responds a little late. It's alright to wait, but somethings can't wait on msn. But even if I ask personally, how should I begin? With what can I start with it? Can you help me what do I have to say? If I say, "do you hate me" and if Angel says yes, I can naturally say "why". But after listen to the answer, what can I say then? But even if Angel says no, I still want to ask her more. But I don't know what. Can someone think of it for me? If Angel can persuade me, I will be satisfied. No one else can persuade me except Angel. The thought have been created by Angel and must be 'deleted' by Angel. PLZ HELP., wat moet ik doen :( |
Citaat:
|
lekker vaag
|
Citaat:
Nederlands pleaseee. |
je bent verliefd op een meisje dat angel heet (of je noemt haar angel, ik weet niet wat erger is)?
Vertaling; (het beste wat ik ervan kan maken iig) Ik denk nog steeds dat ze me haat want ze doet raar behalve als ze het uitvind. Maar ook al is dat niet zo dan wil ik het nog steeds aan mijn angel vragen. Omdat op msn reageert ze een beetje laat. Wachten is niet erg maar sommige dingen kunnen op msn niet wachten. Maar zelfs als ik het haar persoonlijk vraag, hoe moet ik dan beginnen? Waarmee kan ik ermee beginnen?Kun je me helpen what moet ik zeggen? Als ik zeg; "haat je me" en Angel zegt ja, dan kan ik natuurlijk zeggen; "waarom" . Maar na het luisteren naar het antwoord, wat kan ik dan zeggen? Maar zelfs als Angel nee zegt, dan wil ik haar nog steeds meer vragen. Maar ik weet niet wat. Kan iemand dat voor me bedenken? Als angel me kan overhalen, dan ben ik ...(damnit kom niet op het nederlandse woord voor satisfied) Alleen Angel kan me overhalen en niemand anders. The gedachte is gemaakt door Angel en moet ook weer door Angel gewist worden. :confused: Kan geen antwoord geven op je vraag want ik snap er niets van. Denk iig dat je zelf zult moeten bedenken wat je wilt en gaat zeggen en ik zou idd een cursusje engels doen als ik jou was. |
:|
Waarom typ je in het Engels? Nah gut, ik snap er geen moer van eigenlijk, maar ik ben in ieder geval geen voorstander van praten over MSN over de Belangrijke Zaken des Levens. |
je engels is erg slecht. (of, me is hating your badly typed english, like, wtf is that, dude...)
|
engels leren en je niet zo aanstellen
|
Huh?
|
Dit is nog altijd een Nederlandstalig forum, dus tik je verhaal in het Nederlands, want je engels is ook zwaar ondermaats en niet te volgen, wanwege het grote gemist aan interpunctie :o
|
Vaaaaaaaaag..ben je echt 19?:s
|
Eigenlijk is dit een probleem van een vriend van me., maar ik wil hem helpen ., hebben jullie advies?
|
Citaat:
|
Citaat:
w8 http://forum.cjb.net/nihondaisuki-about50-0.html mja dat z'n engels suckt kan ik ook niks aan doen :rolleyes: |
anyways :P ONTOPIC :) geef me wat advies wat ik tegen hem kan zeggen over dees probleem :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:( Ik word hier gewoon een beetje suicidaal van. |
Citaat:
|
Citaat:
:D (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is nou precies het probleem? :confused:
|
Citaat:
|
-----> school en studie?? :confused:
|
Kan geen engels, sorry. :o
|
Citaat:
|
Met zo'n gedachtengang moet je jezelf wel gek maken
|
Ze is boos op je/ haat je? Of dat denk je.
Jij wil aan haar vragen wat er aan de hand is? Maar je weet niet wat je moet zeggen als ze zegt dat ze boos op je is en ook niet als ze zegt dat ze niet boos op je is?? Zo iets? |
Citaat:
en verder: doe niet zo aanstellerig. Je kan kiezen; wakker liggen of gewoon vragen en je bij wat dan ook neerlegen. be a man... ps.; to persuade is geen verleiden oid. en als er wel de letterlijk vertaling bedoelt wordt, dan past ie totaal niet in de context, aangezien er geen uileg voor gegeven wordt...persuade of what? conclusie: tis maar een half en VAAG verhaal. doe er wat aan! :) |
|
Citaat:
|
Wat ontzettend gay, Engels typen :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |