![]() |
World of Warcraft Deel V
vorige was vol
@laatste post: dat snap ik maar vond ut toch wel leuk dat ze er tevele voor gaven :) |
ye new topic :cool:
|
Zo, gister voor het eerst nefarius recht in de ogen gekeken. Hopelijk krijgen we hem volgende week down :cool:
|
4e op de wereld is toch niet slecht :D
|
Hehe, áls het volgende week lukt.
http://img199.imageshack.us/img199/1...reedous8no.jpg zie, hij pheart mijn dps |
Hij pheart pally dps? :P Wat een mietje. Btw is dat niet lightforge wat je aanhebt?
|
Vind maar eens een 60 pally die géén LF spaulders heeft...
Pally dps valt trouwens wel mee voor retribution pallies. Stond laatst derde in damage done in een UBRS raid. Nou lag dat eerder aan die anderen dan aan mij, maar goed... |
ik wil graag weten welke server jullie ratten ( alliance ) spelen :)??
|
yay nog maar 12g tot mn mount :D
|
Citaat:
Speel JIJ een paladin? :D :D zmg. De antichrist/ atheist van het forum. En ik ging er een beetje van uit dat een guild als SOTG wel zo'n beetje met full tier1 (lawbringer ?) zou rondwaggelen. En ik denk ook niet dat ze retribution loladins naar BWL brengen. :p |
Citaat:
|
Ahw, Kon net niet met m'n lvl 31 ud priest de lvl 36 aan die in de weg stond bij de lvl 35 die ik voor 'Prison Break In' moest killen. Ze had nog maar 20% over :(
|
haha 20% is nog wel zoiets als 1/5 van z'n hp? :D dat is niet bijna :p
niet dat het niet netjes is hoor. btw :) maar moet met m'n lvl 32 shaman ook wel lukken... |
Juh, ik zat voor het eten dus nog ff rond te vragen in de channel wie wilde helpen, maar niemand antwoorde :(
Dan maar weer proberen >_> En anders in de omgeving grinden tot 32 en wat hogere spells hebben :P |
Citaat:
|
Citaat:
Verder weet ik dat paladins bij 'hoge' instances niet gebruikt worden voor damage. Op zich wel raar, want hunters outdamage ik eigenlijk altijd. Ik heb mijn talent build vooral afgesteld op pvp (battlegrounds). |
Citaat:
|
Citaat:
Of speel jij altijd in die parties die meteen "hunter, dismiss pet" beginnen te krijsen? No offence maar de eerste paladin die waar dan ook maar in de buurt van mijn damage komt moet ik nog tegenkomen. |
Citaat:
|
omg zelfs ik kan me pet nog onder controle houden, dus dismissen is niet altijd nodig (deadmines, stockades allemaal paar keer gedaan zonder problemen dus grotere zullen ook wel lukken)
en pallies die ene hunter outdamagen? rank10 aimed shot+goede bow+veel agi+crit=outdamagedx10 |
Kheb met me hunter (dik 2 maand geleden voor het laatst mee gespeeld) wel eens door Stockades en dat geval in Ashenvale forest gehaald. Geen enkel probleem met de pet :confused:
|
Citaat:
Nee, we zijn nogal ongelukkig geweest qua lawbringer shoulder drops. In de talloze keren dat we MC gefarmed hebben zijn die dingen pas 2 keer gedropt -_- Citaat:
|
Er zit bij de pczone (de dvd versie) deze maand een free 14 dagen trial version van WoW :). Dus ik ga m binnenkort ook eens proberen.
|
welcome to the club :D
|
Welcome to Hell :D
|
do you hear them ringin'hells bell's
|
Citaat:
Pallies als dmg? Waarom niet :o :cool: Wij zijn een behoorlijk onorthodox guild dat melee shammies meeneemt voor dps (wel healen tijdens bossfights hoor). Die vent outdmgt serieus iedereen in single target combat. The Unstoppable Farce + windfury :cool: . Het levert 'm ook vrijwel altijd agro op tijdens molten giants en hij gaat vrijwel altijd ook dood :o :D Dus ik ben wel blij met m'n resto spec + gear. |
Paladins' damage is zo minimaal (vooral in mc/bwl, in vergelijking met andere classes) dat ze het beter bij cleansen/healen kunnen houden, anders moeten de healers alleen maar meer healen.
Tsja, zonde van de earthfury. Bijna heel darkstorm (sterkste horde guild) zie ik met die spaulders lopen. En wij verdrinken inderdaad ook in de felheart. Giantstalker + felheart + might wordt bijna standaard d/e. |
~wou vraag stellen maar kijkt eerst op thotbot~
hoevele kan je vragen voor http://www.thottbot.com/index.cgi?i=1411 op turalyon ? |
Vraag het aan je guildies of check AH op soortgelijke greens van dat level en bedenk zelf iets.
|
ok 2g start en 8g buyout ist geworde
gezien wat de ingredient kosten en wat de gem prijs is |
Zo, na finkle's lava dredger in ZG maar meteen ff een pvp wapentje geregeld.
http://img348.imageshack.us/img348/801/halberd6cb.jpg tnx @ zul'gurub http://www.thottbot.com/index.cgi?i=51332 |
Heb ff zin in wat anders dan m'n lvl 32 ud priest en heb niet zo'n zin een oude character te pakken. Oftwel, we maken weer eens een nieuwe :D
Na ff wat rondsnuffelen op de WoW fora weet ik het. Het wordt een warrior. Een Gnome Warrior! Ziet er niet uit, maar is toch zo cute :D Zal wel een vrouwlijke met roze haren en 2 staarten worden :P Yargh! Bunny de gnome warrior. Ofzo >_> |
Citaat:
dupe die shit en stuur door naar Bloodfeather |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nu een Brain Hacker (met crusader), maar die is niet zo geschikt voor pvp omdat ie zo snel is. Voordeel is wel dat je veel vaker Vengeance krijgt. |
Trouwens, ik las ergens dat de SoC proc een per minute proc kans heeft i.p.v. een per hit proc chance. Nu zou dat nogal dom zijn omdat dan de damage afhangt van de speed van je weap, maar aan de andere kant hebben de programmeurs van Bliz het wiskundig vernuft van een met stront gevulde donut. Dus wie weet hoe het zit?
|
Per minuut kans, helaas.
|
Citaat:
|
Sowieso, beste dmg dealing blauwe item.
|
http://forums-en.wow-europe.com/thre...n&T=346917&P=1
Topicje met de leipste guildnames XD Polymorphing Powerragers My Little Pwny :D |
lol :D :D :D
|
Citaat:
Ik deed samen met 2 andere guilds MC maar onze eigen guild is eruit getrapt. Op een vrij lullige manier. Ik heb als officer wel het een en ander voor elkaar weten te krijgen om het minder pijnlijk te maken, maar het is toch wel jammer dat ik nu opeens molten core niet meer in kan zonder naar een andere guild te hoeven gaan :D Aan de andere kant heb ik ook veel meer zin in zul gurub en daar is onze guild wel (bijna) groot genoeg voor :) Oh en ik weet weinig van paladin dps, maar ik heb van onze paladins begrepen dat paladin zijn in MC nogal saai is. Ze mogen niet dps'en, ze moeten cleanen :p We zijn nog niet verder dan magmadar gekomen en hebben dus heel vaak luci gedaan. Vandaar dat onze paladins vooral werden gevraagd voor de zeer verantwoordelijke taak om luci's irritante curses te cleanen. Daarnaast hadden ze ook de absoluut heel belangrijke taak om ons te blijven blessen. |
Je bent MC uitgetrapt?
Hoe bedoel je dat en hoezo moet je naar een andere guild om er in te komen? Is er soms een of andere aso guild die denkt te mogen beslissen wie er wel en niet in gaat ofzo? |
waarschijnlijk zijn geen van de 3 guild groot genoeg om MC al1 te doen dus moeten ze samenwerken
iets in die samenwerking gaat fout |
Ah, op die manier.
Ben gewend om steeds van die guilds van 100 man voorbij te zien rennen :D |
Nog 5 1/2 lvls te gaan voor lvl 60, eindelijk :cool: whoehoe!
|
Citaat:
151 individuele accounts de laatste keer dat ik /ginfo deed :D |
Haha, voorlopig mijn laatste wapentje erbij, nu ga ik hard voor judgement (en misschien lawbringer :) )
http://img249.imageshack.us/img249/6...eedoaxe5zk.jpg http://www.thottbot.com/index.cgi?i=44410 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |