![]() |
Links en rechts door elkaar halen
wat mij is opgevallen is dat meisjes heel vaak links en rechts door elkaar halen en ook ezelsbruggetjes in hun hoofd gebruiken om erachter te komen wat links of rechts is.
Ik denk dat het bij jongens minder voorkomt, dus stem aub En wel eerlijk heh :D |
Nee en ik ben een meisje
|
albert einstein had er ook moeite mee
|
Nee, natuurlijk niet. Ik ben toch geen debiel.
|
Citaat:
|
Nee en ik ben een jongen, all credits go to nintendo. :cool:
|
Citaat:
|
Nee en ik ben een jongen
|
Citaat:
|
niet echt boeiend topic heh :D
|
Citaat:
|
Ja, maar ik haal veel dingen door elkaar. :( :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee en ik ben een meisje.
De mensen die ik ken die het door elkaar halen, dat zijn eigenlijk allemaal jongens. |
Nooit
|
Normaal niet. Maar op mijn rijexamen wel, de zenuwen waarschijnlijk :s
|
Nee, en ik ben een jongen. :)
Hehe, die resultaten van de poll! :p |
Ja en ik ben een meisje
|
ik check automatisch wat mn schrijfhand is en wat dus rechts is, maar das eerder een reflex. doe ik ook als ik een boek lees, soms even checken of t woord wel goed gespeld is. gemierenneuk dus:S
|
Citaat:
|
OMFG Hoe dom ben je dan? :D
Goed, het blíjven vrouwen natuurlijk... :P |
Nooit. :)
Oost en west ook niet. |
Ja en ik ben een meisje. Ik kan het gewoon niet onthouden. 1 sec denken en dan weet ik het wel, maar tis geen automatisme.
|
Ja en ik ben een meisje. En dat is echt niet handig bij rijles. :o
|
Mijn ex haalde dat ook altijd door mekaar. Lekker handig als je dan op de fiets zit en zij zegt: "Hier links" en je rijdt dan allebei de andere kant op -en dus op mekaar in!!
|
Citaat:
|
Als ik er met mijn hoofd even niet bij ben in het verkeer en opeens zegt iemand dat ik op een kruising links of rechts af moet, moet ik eerlijk gezegd wel eens denken.
Haal het eigenlijk nooit door elkaar want ik het een perfect ezelsbruggetje: Links is waar je duim rechts zit en rechts is waar je duim links zit :cool: :o |
Ja, gebeurt me wel eens. Ik ging met autorijles echt vaak de verkeerde kant op :D
Maar goed, het komt veel voor bij mensen die dyslectisch zijn. Wel typisch en niet helemaal duidelijk waardoor het komt. (einstein was ook dyslectisch) Vind het een beetje jammer om meteen te zeggen dat als je het door elkaar haalt je dom bent. |
Uhm..nee. :confused:
|
ja ik ben een jongen
teminste niet altijd maar soms |
Nee, geen moeite mee. Merk wel als ik lesgeef dat ontzettend veel mensen hier wél moeite mee hebben, dus opmerkingen als: 'nee, natuurlijk niet. Ik ben toch geen debiel' slaan nergens op.
|
Ja, en ik ben een meisje.
|
ik heb er ook weleens last van
|
ja, en ik ben een meisje. Als ik m'n horloge om heb gaat het wel. Mijn horloge zit altijd links, want met m'n linkerhand kan ik het gespje niet vastmaken, en ik voel 'm zitten. Maar dat is een ezelsbruggetje, dus dan moet ik alsnog op ja stemmen :P
En dat ik het door elkaar haal betekent niet dat ik niet wéét wat links en rechts is :p ook zonder horloge weet ik het wel, maar niet altijd metéén. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik haal het nooit door de war, ik ZEG alleen wel eens links ipv rechts en andersom, maar vervolgens sla ik wel de goede weg in. en ik heb er niet bepaald een ezelsbruggetje voor nodig. |
Omg wat een poll. Maar vooruit, nee.
|
Ja, schuldig. Is trouwens erg leuk met autorijles :D
|
Citaat:
|
30% van de mensen op s.com haalt links en rechts door elkaar...?
Dan vraag ik me af wat dit percentage op Fok! wel niet moet zijn. |
Nee, en ik ben een meisje
Maar een goede vriendin van me haalt het wel altijd door elkaar. Die roept ook altijd 'die kant' in plaats van links of rechts. Erg handig :D |
Ja en ik ben onzijdig. :rolleyes:
Het is niet zo dat ik het helemaal niet weet, maar ik moet er altijd bij nadenken. |
Niet meer, wel lang gehad. Dus: nee, en ik ben een meisje.
|
Ik vink graag dingen aan.
|
Ik moet er soms wel eventjes bij nadenken.
Ja, schaam me diep :o :o :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom die rare conclusie? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |