![]() |
sex tijdens menstruatie
ik ben benieuwd, wat jullie vinden van sex tijdens menstruatie..
ik heb zelf de ervaring dat als ik ongesteld ben ik ontzettend veel zin heb in sex.. |
Waar is de optie 'neuken'?
Als je al een tijdje een vaste partner hebt, vind ik het geen probleem. Handdoek eronder. Likken of vingeren hoeft niet dan. |
Tip: gebruik de zoekfunctie. Er zijn hier al zó verschrikkelijk veel topics over geweest....
En ik snap niet helemaal wat je met die poll wil, die staat niet in verhouding tot jouw vraagstelling. |
Citaat:
|
ghehe... ik weet.. dank je dat je het even opmerkt..
was even alles aan het uittesten wat je met heel deze site kon.. en ik had dus geen idee dat die poll hierbij kwam te staan.. dus vandaar.. |
gewoon neuken,
en voor de mensen met smetvrees is de douche uitgevonden. |
Mwoah ligt een beetje aan m'n bui. Soms wil ik tijdens mijn menstruatie dolgraag seks.. Maar op een ander tijdstip doet mijn buik zeer en is zo gevoelig, dan ik alleen al bijna ziek wordt van het idee 'seks op dit moment' alleen al. Hij mag opzich zelf weten hoever hij dan gaat; Beffen lheb ik dan iever niet, en wel omdat ik me daar gedurende mijn maandelijkse periodes niet geheel gemakkelijk bij voel. :)
Daarbij geloof ik dat ik me het merendeel van het tijd nog het liefst volkomen aan hem waag. :o |
ja heerlijk beffen ik hou echt van mijn tong halen door aangekoekt bloed/ander spul +slierten en bonken
een echte delicatesse :rolleyes: |
Citaat:
:D |
ik vind de optie "kusjes geven" zo.... 8e groep basisschool! Ik vind zoenen echt ontzettend lekker en heb hier ook op gestemd, maar kom op zeg!
|
Ik heb als ik ongesteld ben ook super vaak zin in sex... meestal word dat dan neuken onder de douche hahah
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een keertje flink aan d'r tepels trekken (Y)
|
nou t zelfde als als ik niet ongesteld ben ?
|
Citaat:
het gaat ook meer om het idee he |
Ik wil geen sex als ik ongesteld ben. Daarom slik ik de pil altijd door.. Als ik een keer wél ongesteld ben wil ik alleen zoenen, kusjes geven, knuffelen, masseren of gemasseerd worden of hem verwennen. Maar ik kon niet alle opties kiezen :o
|
Citaat:
|
Eigenlijk versta ik onder seks echt de penetratie. Nou ja dat hoeft van mij niet als ik ongesteld ben (terwijl mijn vriend het weinig uitmaakt!).
Ik heb dus gekozen voor anders, omdat ik de opties erg vaag vond, en niet helemaal gelijk aan je topic titel. Natuurlijk hou ik wel van zoenen, masseren enzo tijdens de menstruatie, maar echte seks nee dank je. Ben trouwens ook niet zo opgewonden als ik ongesteld ben. |
Daarvoor is nou zo'n fantastische uitvinding gedaan: het wassen. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb geen seks met mijn vriend als ik ongesteld ben. Daarbij kan mijn vriend al niet eens naar maandverband kijken en die hoeft dan dus ook absoluut geen seks met mij. De laatste dag ben ik het vaak maar een heel klein beetje, dus dan doen we t meestal wel. Maar tijdens de erge dagen echt niet hoor... |
Citaat:
|
Citaat:
En doh, natuurlijk snapte ik het wel. Mijn reactie was ook precies daarop bedoeld. Moeilijk he? |
Nee, seks tijdens menstruatie vind ik niks. Daarom slik ik ook meestal de pil door, en tijdens een stopweek ben ik nooit echt lang ongesteld oid. Dus die paar dagen kan ik best wel zonder seks :o .
|
Citaat:
Je vloeit ook niet continu. Dus als je je net gewassen hebt, dan zal het twee druppeltjes bloed zijn als je sex hebt, bij wijze van spreken. |
Citaat:
|
ik heb nooit seks als ik ongesteld ben, want dan heb ik gewoon geen zin. ik heb wel zin om te knuffelen, zoenen, kussen en strelen, maar verder niet neej.
als ik bij mijn vrienje blijf slapen is dat trouwens ook bijna altijd in het weekend, en omdat ik aan de pil ben en ong. 5 dagen achter elkaar ongesteld ben, heb ik hier dus nooit last van als ik bij hem slaap :) |
Als ik ongesteld ben, dan ben ik meestal strontchagrijnig. Dus alles wat met seks te maken heeft zweer ik af. Ik ga dan liever een beetje knuffelen oid.
|
Aan seks doe ik niet als ik ongesteld ben. Ik heb dan juist de behoefte om te knuffelen.
|
Geen seks alsjeblieft. Ik weet dat het wel kan, maar heb geen zin in 'gedoe' dat er dan bij komt kijken en vind het gewoon geen fijn idee. Verder natuurlijk wel de rest, alleen geen penetratie.
|
Ik doe niet aan ongesteld zijn (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maargoed. Sex kan wel, boeien wat het beetje bloed betreft, daarvoor heeft sinterklaas de douche uitgevonden. Dus niet aanstellen, watjes.
|
Is dat idee van sinterklaas! Cool, nooit geweten.
|
Citaat:
|
Ik hou van seks als ik ongesteld ben. Ik vind dat gewoon smerig. Dus.
Hoewel ik wel altijd geiler ben dan normaal dan. Maargoed. |
nee doe maar niet, ik moest bijna kotsen toen ik bloed op een maandverband zag. :(
|
Ah jakkes, ik snap echt niet wat mensen zo geil vinden aan al dat slijm met bloed enzo :| Onder de douche seks hebben kan nog wel aangezien het er dan direct vanaf gespoeld wordt en het dan sowieso minder is dan wanneer ik niet onder de douche sta, maar niet ergens anders hoor, buh :o
|
Alles behalve beffen.. dat wil hij niet en ik zou het hem ook zeker niet aan willen doen. Wel minder vaak natuurlijk, zodat we niet moeten blijven douchen.
|
Citaat:
|
Ik heb wel zin maar het doet pijn.
|
heb vaak juist extra zin tijdens menstruatie. vriendlief doet er ook niet moeilijk over. wanneer ik ongesteld ben hebben we normaal sex. alleen beffen niet. maar daar zit ik echt niet mee. ook ik slik de pil door, maar dat heeft met migraine te maken. dus ookal ben ik t maar eens per 9 weken 4 dagen ofzo, houdt dat ons echt niet tegen. ;)
maar toen we nog maar een paar maanden hadden was dit wel anders hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De poll is stom.
Verder: Laatste dagen kan opzich wel, nog wel vervelend met de rotzooi maar je moet de kosten/baten vergelijken ;) |
Citaat:
|
Laat mij maar even lekker met rust dan.. is ook niet het eind van de wereld.
|
Alles behalve beffen.. :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22. |